Odbor a program: Filológia; ruský jazyk a literatúra, anglický jazyk, 1994, Cherson State University (bývalý názov univerzity: Krupskaya N.K), Cherson, Ukrajina
Vysokoškolské vzdelanie tretieho stupňa
Odbor a program: Vzdelávanie, 2014, Kyjevská národná jazyková univerzita (obhajoba dizertačnej práce na Rivnenskej štátnej univerzite humanitných vied v roku 2017)
Súčasné a predchádzajúce zamestnania
Výskumná pracovníčka/odborná asistentka
Ekonomická univerzita v Bratislave
od r. 2022
odborná asistentka
Kyjevská národná univerzita obchodu a ekonomiky
do roku 2022
lektor
Kyjevská národná lingvistická univerzita
2009-2017 (2011-2014 - tretí stupeň vysokoškolského vzdelávania)
Rozvoj pedagogických, odborných, jazykových, digitálnych a iných zručností
Akademické písanie školy
Univerzita juhovýchodného Nórska
2022
vedecko-pedagogická stáž
Univerzita Ca'Foscari v Benátkach (Taliansko)
2020
Prehľad aktivít v rámci pedagogického pôsobenia na vysokej škole
Prehľad obhájených záverečných prác
Prehľad výsledkov tvorivej činnosti
Počet výstupov tvorivej činnosti registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus: 2
Počet ohlasov registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus na výstupy tvorivej činnosti: 8
Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti
Spišiaková, M. ., Mocková, N., & Shumeiko, N. . (2023). EXPLORING LANGUAGE INTERFERENCES: SLOVAK LEARNERS OF SPANISH AND THE CHALLENGES IN PAST TENSE USAGE. Advanced Education, 11(23), 14–28. https://doi.org/10.20535/2410-8286.278119
Shumeiko, N. (co-authored) (2021). ICT-SUPPORTED STUDENTS’ INDEPENDENT WORK IN THE ESP CONTEXT: THE NEW REALITY IN TERTIARY EDUCATION. Advanced Education, 8(18), 79–91. https://doi.org/10.20535/2410-8286.223286
Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti za ostatných šesť rokov
Spišiaková, M. ., Mocková, N., & Shumeiko, N. . (2023). EXPLORING LANGUAGE INTERFERENCES: SLOVAK LEARNERS OF SPANISH AND THE CHALLENGES IN PAST TENSE USAGE. Advanced Education, 11(23), 14–28. https://doi.org/10.20535/2410-8286.278119
Shumeiko, N. (co-authored) (2021). ICT-SUPPORTED STUDENTS’ INDEPENDENT WORK IN THE ESP CONTEXT: THE NEW REALITY IN TERTIARY EDUCATION. Advanced Education, 8(18), 79–91. https://doi.org/10.20535/2410-8286.223286
Najvýznamnejšie ohlasy na výstupy tvorivej činnosti
012EU-4/2023 e-Portfólio ako pedagogika podporujúca integrovanú výučbu
Water4All
Účasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov alebo umeleckých projektov za posledných šesť rokov
012EU-4/2023 e-Portfólio ako pedagogika podporujúca integrovanú výučbu