doc. Ing. Monika Matušovičová, PhD.

Fakulta: Obchodná fakulta

Katedra: Katedra marketingu

Pozícia: docent

Hyperlink na záznam osoby

Súčasné a predchádzajúce zamestnania

docent
Ekonomická univerzita v Bratislave
2016 - trvá

odborný asistent
Ekonomická univerzita v Bratislave
1996 - 2015

asistentka riaditeľa
UNIFON, spol. s r.o. Bratislava
1992 - 1996

obchodná referentka
CONTIX, a.s. Bratislava
1991 - 1992

obchodná referentka
PRIOR, š.p. Partizánske
1989 - 1991

Rozvoj pedagogických, odborných, jazykových, digitálnych a iných zručností

pedagogické minimum
Ekonomická univerzita v Bratislave
1997

Prehľad obhájených záverečných prác

Bakalárske (prvý stupeň): 33

Diplomové (druhý stupeň): 78

Dizertačné (tretí stupeň): 2

Prehľad výsledkov tvorivej činnosti

Počet výstupov tvorivej činnosti registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus: 4

Počet ohlasov registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus na výstupy tvorivej činnosti: 7

Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti

Matušovič, M., Matušovičová, M. (2010). Vplyv finančnej krízy na budúcnosť odvetvia kolektívneho investovania v Slovenskej republike. In Ekonomický časopis: časopis pre ekonomickú teóriu a hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie = journal for economic theory, economic policy, social and economic forecasting, roč. 58, č. 8, s. 769-782. Matušovičová, M., Matušovič, D. (2019). Recovery of the European Asset Management Ten Years After the Financial Crisis. In Ekonomski pregled, vol. 70, no. 5, pp. 782-801.

Matušovičová, M. (2016). Marketing orientovaný na seniorov. Bratislava: Vydavateľstvo EKONÓM.

ČIHOVSKÁ, V. a kolektív. (2010). Marketingové prostredie jednotného európskeho trhu. Bratislava: Vydavateľstvo EKONÓM. Matušovičová, M. (2014). Marketing oriented on the seniors. In Current challenges of marketing and their application in practice. International scientific conference. Current challenges of marketing and their application in practice: scientific articles from the international conference: 3. 4. 2014, Prague, Czech Republic, pp. 73-78.

Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti za ostatných šesť rokov

Matušovičová, M., Matušovič, D. (2019). Recovery of the European Asset Management Ten Years After the Financial Crisis. In Ekonomski pregled, vol. 70, no. 5, pp. 782-801.

Matušovičová, M., Matušovičová, S. (2022). Identification of Current Financial Bubbles on the Global Real Estate Markets.

In: INPROFORUM 2022: Proceedings of the 16th International Scientific Conference, November 3 - 4, 2022, České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics, pp. 274-280.

Matušovičová, M. (2019). Segmentácia generácie 50+. In Acta Sting: recenzovaný vědecký časopis, Brno 2019, č. 1, s. 66-79. Matušovičová, M. (2017). Current approaches of the segmentation in the market of seniors. - Registrovaný: Web of Science. In Knowledge for market use 2017: people in economics - decisions, behavior and normative models. Olomouc: Palacký University, pp. 371-376.

Matušovičová, M., Kuchta. M., Stanková, M. (2022). The Impact of the Position of Shopper Marketing Stands within a Store on Shopper Purchase Behavior. In: Market-Tržište : Review for Marketing Theory and Practice : Scientific Semi-Annual Journal. - Zagreb : University of Zagreb. - ISSN 1849-1383. - Vol. 34, no. 1 (2022), pp. 79-92 online.

Najvýznamnejšie ohlasy na výstupy tvorivej činnosti

spoluriešiteľ projektu VEGA č. 1/0380/17 Ekonomická efektívnosť elektromobility v logistike, zodpovedný riešiteľ: prof. Ing. Ferdinad Daňo, PhD.

spoluriešiteľ projektu VEGA č. 1/0587/19 Možnosti a perspektívy využitia marketingu v prechodnom období na cirkulárnu ekonomiku v SR ako nový podnikateľský model, zodpovedný riešiteľ: doc. Ing. Milan Oreský, PhD.

spoluriešiteľ projektu VEGA č. 1/0046/20 Postoj spotrebiteľov vo vzťahu k elektromobilite na trhu automobilov v Slovenskej republike, zodpovedný riešiteľ: prof. Ing. Ferdinad Daňo, PhD.

spoluriešiteľ projektu VEGA č. 1/0354/22 Spotrebiteľská neuroveda – inovatívny prístup k optimalizácii udržateľného podnikateľského a marketingového výkonu na báze moderných inteligentných systémov, zodpovedný riešiteľ: prof. Ing. Eva Hanuláková, PhD.

Účasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov alebo umeleckých projektov za posledných šesť rokov

spoluriešiteľ projektu VEGA č. 1/0380/17 Ekonomická efektívnosť elektromobility v logistike, zodpovedný riešiteľ: prof. Ing. Ferdinad Daňo, PhD.

spoluriešiteľ projektu VEGA č. 1/0587/19 Možnosti a perspektívy využitia marketingu v prechodnom období na cirkulárnu ekonomiku v SR ako nový podnikateľský model, zodpovedný riešiteľ: doc. Ing. Milan Oreský, PhD.

spoluriešiteľ projektu VEGA č. 1/0046/20 Postoj spotrebiteľov vo vzťahu k elektromobilite na trhu automobilov v Slovenskej republike, zodpovedný riešiteľ: prof. Ing. Ferdinad Daňo, PhD.

spoluriešiteľ projektu VEGA č. 1/0354/22 Spotrebiteľská neuroveda – inovatívny prístup k optimalizácii udržateľného podnikateľského a marketingového výkonu na báze moderných inteligentných systémov, zodpovedný riešiteľ: prof. Ing. Eva Hanuláková, PhD.