Ing. Marián Čvirik, PhD.

Fakulta: Obchodná fakulta

Katedra: Katedra marketingu

Pozícia: Odborný asistent

Hyperlink na záznam osoby

ORCID iD

Vedecko-pedagogická charakteristika osoby

Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa

Odbor a program: Obchod a marketing, Obchodný manažment, 2016, Ekonomická univerzita v Bratislave

Vysokoškolské vzdelanie tretieho stupňa

Odbor a program: Ekonómia a manažment, Marketingový a obchodný manažment, 2020, Ekonomická univerzita v Bratislave

Súčasné a predchádzajúce zamestnania

Odborný asistent
Ekonomická univerzita v Bratislave
2020 - súčasnosť

Interný doktorand
Ekonomická univerzita v Bratislave
2017-2020

Poradca
Slovenská spotriteľňa
2016-2017

Rozvoj pedagogických, odborných, jazykových, digitálnych a iných zručností

Google Digital Garage
Google
2020

Introduction to DATA STUDIO
Google
2020

Campaign Manager
Google
2020

Prehľad aktivít v rámci pedagogického pôsobenia na vysokej škole

Prehľad obhájených záverečných prác

Bakalárske (prvý stupeň): 13

Diplomové (druhý stupeň): 17

Prehľad výsledkov tvorivej činnosti

Počet výstupov tvorivej činnosti registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus: 14

Počet ohlasov registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus na výstupy tvorivej činnosti: 22

Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti

ČVIRIK, Marián [100 %]. Health Conscious Consumer Behaviour: The Impact of a Pandemic on the Case of Slovakia. - Registrovaný: Web of Science, Registrovaný: Scopus. In The Central European Business Review. - Praha : University of Economics Prague. ISSN 1805-4862, 2020, vol. 9, no. 4, pp. 45-58 online. VEGA 1/0339/18. ČVIRIK, Marián [100 %]. The Impact of Consumer Ethnocentrism and the Patriotism on Judgement for Selected Domestic Products: The Case of Slovakia. - Registrovaný: Web of Science, Registrovaný: Scopus. In The Central European Business Review. - Praha : University of Economics Prague. ISSN 1805-4862, 2021, vol. 10, no. 3, pp. 1-17 online.

Čvirik, M., Naďová Krošláková, M., Milić Beran, I., Capor Hrosik, R., & Drábik, P. (2023). Influence of Health-Conscious Consumer Behaviour on Consumer Ethnocentrism During the COVID-19 Pandemic. Economic Research, 36(1510), 1510-1526.

ČVIRIK, Marián [100 %]. Is Health Consciousness Important at the Time of Coronavirus? The Case of Slovakia and Hungary. - Registrovaný: Web of Science, Registrovaný: Scopus. In The Central European Business Review. - Praha : University of Economics Prague. ISSN 1805-4862, 2021, vol. 10, no. 4, pp. 83-97 online.

Michálková, A., Naďová Krošláková, M., Čvirik, M. & Martínez J.M.G. (2023, in press). Analysis of management on the development of regional tourism in Europe. International Entrepreneurship and Management Journal. Online Springer. Published online.

Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti za ostatných šesť rokov

ČVIRIK, Marián [100 %]. Health Conscious Consumer Behaviour: The Impact of a Pandemic on the Case of Slovakia. - Registrovaný: Web of Science, Registrovaný: Scopus. In The Central European Business Review. - Praha : University of Economics Prague. ISSN 1805-4862, 2020, vol. 9, no. 4, pp. 45-58 online. VEGA 1/0339/18. ČVIRIK, Marián [100 %]. The Impact of Consumer Ethnocentrism and the Patriotism on Judgement for Selected Domestic Products: The Case of Slovakia. - Registrovaný: Web of Science, Registrovaný: Scopus. In The Central European Business Review. - Praha : University of Economics Prague. ISSN 1805-4862, 2021, vol. 10, no. 3, pp. 1-17 online.

Čvirik, M., Naďová Krošláková, M., Milić Beran, I., Capor Hrosik, R., & Drábik, P. (2023). Influence of Health-Conscious Consumer Behaviour on Consumer Ethnocentrism During the COVID-19 Pandemic. Economic Research, 36(1510), 1510-1526.

ČVIRIK, Marián [100 %]. Is Health Consciousness Important at the Time of Coronavirus? The Case of Slovakia and Hungary. - Registrovaný: Web of Science, Registrovaný: Scopus. In The Central European Business Review. - Praha : University of Economics Prague. ISSN 1805-4862, 2021, vol. 10, no. 4, pp. 83-97 online.

Michálková, A., Naďová Krošláková, M., Čvirik, M. & Martínez J.M.G. (2023, in press). Analysis of management on the development of regional tourism in Europe. International Entrepreneurship and Management Journal. Online Springer. Published online.

Najvýznamnejšie ohlasy na výstupy tvorivej činnosti

VEGA 1/0354/22 Spotrebiteľská neuroveda – inovatívny prístup k optimalizácii udržateľného podnikateľského a marketingového výkonu na báze moderných inteligentných systémov; zodpovedný riešiteľ: prof. Ing. Hanuláková, PhD. VEGA 1/0012/22 Inovatívne obchodné modely formátov maloobchodných jednotiek založené na dátach geomarketingu a ich vplyv na tvorbu hodnotovej ponuky a maloobchodnej siete potravín v období digitalizácie; zodpovedný riešiteľ: prof. Ing. Kita, PhD. KEGA 032EU-4/2020 Implementačno-edukačný model inteligentnej podnikovej logistiky; zodpovedný riešiteľ: doc. Ing. Naqibullah Daneshjo, PhD. VEGA 1/0339/18 Zdravotne uvedomelé spotrebiteľské správanie: determinanty, perspektívy a intervenčné možnosti; zodpovedný riešiteľ: prof. Ing. D. Lesáková, PhD. I-22-104-00 Etnocentrizmus a jeho vplyv na spotrebiteľské správanie: meranie, determinanty, strategické a intervenčné možnosti; zodpovedný riešiteľ: Ing. Marián Čvirik, PhD.

Účasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov alebo umeleckých projektov za posledných šesť rokov

VEGA 1/0354/22 Spotrebiteľská neuroveda – inovatívny prístup k optimalizácii udržateľného podnikateľského a marketingového výkonu na báze moderných inteligentných systémov; zodpovedný riešiteľ: prof. Ing. Hanuláková, PhD. VEGA 1/0012/22 Inovatívne obchodné modely formátov maloobchodných jednotiek založené na dátach geomarketingu a ich vplyv na tvorbu hodnotovej ponuky a maloobchodnej siete potravín v období digitalizácie; zodpovedný riešiteľ: prof. Ing. Kita, PhD. KEGA 032EU-4/2020 Implementačno-edukačný model inteligentnej podnikovej logistiky; zodpovedný riešiteľ: doc. Ing. Naqibullah Daneshjo, PhD. VEGA 1/0339/18 Zdravotne uvedomelé spotrebiteľské správanie: determinanty, perspektívy a intervenčné možnosti; zodpovedný riešiteľ: prof. Ing. D. Lesáková, PhD. I-22-104-00 Etnocentrizmus a jeho vplyv na spotrebiteľské správanie: meranie, determinanty, strategické a intervenčné možnosti; zodpovedný riešiteľ: Ing. Marián Čvirik, PhD.