Ing. Simona Balaščáková
Fakulta: Obchodná fakulta
Katedra: Katedra marketingu
Pozícia: Interný doktorand
Vedecko-pedagogická charakteristika osoby
Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
Odbor a program: ekonomia a manažment, marketingový a obchodný manažment, 2023, Ekonomická univerzita v Bratislave
Vysokoškolské vzdelanie tretieho stupňa
Odbor a program: ekonomia a manažment, marketingový a obchodný manažment, , Ekonomická univerzita v Bratislave
Súčasné a predchádzajúce zamestnania
Referent pre komunikáciu a PR
Ekonomicka univerzita v Bratislave
Prehľad aktivít v rámci pedagogického pôsobenia na vysokej škole
Prehľad obhájených záverečných prác
Bakalárske (prvý stupeň): 11
Prehľad výsledkov tvorivej činnosti
Počet výstupov tvorivej činnosti registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus: 2
Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti
MALEGA, Peter, Naqibullah DANESHJO, Peter KORBA a Simona BALAŠČÁKOVÁ. Design of a Robotic Workstation in the Company. Tem Journal: Technology, Education, Management, Informatics: Journal of the Association for Information Communication Technologies, Education and Science. Novi Pazar: UIKTEN, 2025, 14(1), 93-106. ISSN 2217-8309.
KUCHTA, Martin, Simona BALAŠČÁKOVÁ, Lukáš PIATRA a Peter DRÁBIK. Exploring the Impact: Influence of Social Media Application Indicators on Consumer Behaviour. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment: 24th International Joint Conference. Praha: Nakladatelství Oeconomica, 2024, , 27. ISBN 978-80-245-2520-4.
BALAŠČÁKOVÁ, Simona, Dominika POPOVIČOVÁ a Renáta ŠEVČÍKOVÁ. Exploring Digital Marketing Trends: Unveiling Clickthrough Rates. Proceedings of 11th International Scientific Conference of Doctoral Students: Košice, Slovakia, 30th May 2024. Košice: Technická univerzita v Košiciach, 2024, , 56-61. ISBN 978-80-553-3842-2.
BALAŠČÁKOVÁ, Simona. Performance of Digital Content Distribution Channels. International Scientific Journal Industry 4.0. Sofia: Scientific-Technical Union of Mechanical Engineering Industry 4.0, 2024, 9(4), 143-144. ISSN 2534-997X.
KUCHTA, Martin, Simona BALAŠČÁKOVÁ a Peter DRÁBIK. Current Stage of the Particular Segment of Augumented Reality Mobile Applications. Marketing Identity: AI - The Future of Today. Trnava: Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2023, , 248-258. ISBN 978-80-572-0415-2. ISSN 2729-7527.
Najvýznamnejšie ohlasy na výstupy tvorivej činnosti
KEGA 029EU-4/2022 Inovatívny prístup tvorby responzívnych mediálnych formátov marketingovej komunikácie firiem zameraných na internetového spotrebiteľa v prostredí digitálnych médií.
VEGA: 1/0392/23 Zmeny v prístupe k tvorbe koncepcií distribučného manažmentu firiem ovplyvnené dopadmi spoločenských a ekonomických kríz spôsobených celosvetovou pandémiou a zvýšenými bezpečnostnými rizikami.
A-25-102/3020-10 Inovatívne stratégie digitálnej marketingovej komunikácie pre efektívne oslovovanie generácie Z v online prostredí
Účasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov alebo umeleckých projektov za posledných šesť rokov
KEGA 029EU-4/2022 Inovatívny prístup tvorby responzívnych mediálnych formátov marketingovej komunikácie firiem zameraných na internetového spotrebiteľa v prostredí digitálnych médií.
VEGA: 1/0392/23 Zmeny v prístupe k tvorbe koncepcií distribučného manažmentu firiem ovplyvnené dopadmi spoločenských a ekonomických kríz spôsobených celosvetovou pandémiou a zvýšenými bezpečnostnými rizikami.
A-25-102/3020-10 Inovatívne stratégie digitálnej marketingovej komunikácie pre efektívne oslovovanie generácie Z v online prostredí
Prehľad zahraničných mobilít
Universidade de Coimbra, Coimbra, Portugal
1.5.2025-31.7.2025,
Zahraničná stáž

