Ing. Renáta Ševčíková, PhD.

Fakulta: Obchodná fakulta

Katedra: Katedra marketingu

Pozícia: Odborný asistent

Hyperlink na záznam osoby

ORCID iD

Vedecko-pedagogická charakteristika osoby

Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa

Odbor a program: Odbor: Kvantitatívne metódy v ekonómii a podnikaní, program: Operačný výskum a ekonometria, 2000-2005, Ekonomická univerzita v Bratislave, Fakulta hospodárskej informatiky

Vysokoškolské vzdelanie tretieho stupňa

Odbor a program: Marketingový a obchodný manažment, 2019-2022, Ekonomická univerzita v Bratislave, Obchodná fakulta

Súčasné a predchádzajúce zamestnania

Analytik mikroúverov
TATRA BANKA, a.s.
september 2005 - október 2006

Analytik mikroúverov - teamleader
TATRA BANKA, a.s.
október 2006 - apríl 2007

Produktový manažér – senior
TATRA BANKA, a.s.
apríl 2007 - január 2014

Odborník III. – Externý konzultant
Slovenská inovačná a energetická agentúra
august 2021 - marec 2022

Interný doktorand
Ekonomická univerzita v Bratislave, Obchodná fakulta
september 2019 - jún 2022

Odborný asistent
Ekonomická univerzita v Bratislave, Obchodná fakulta, Katedra marketingu
september 2022 - súčasnosť

Prehľad aktivít v rámci pedagogického pôsobenia na vysokej škole

Prehľad obhájených záverečných prác

Bakalárske (prvý stupeň): 20

Diplomové (druhý stupeň): 15

Prehľad výsledkov tvorivej činnosti

Počet výstupov tvorivej činnosti registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus: 6

Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti

Simulation Modeling of Kinematic Structures of Parallel Mechanisms / Naqibullah Daneshjo, Matej Ščerba, Renáta Ševčíková, Samer Al-Rabeei, Samuel Mir. - KEGA 003EU-4/2025, VEGA 1/0064/23. In: Engineering, Technology and Applied Science Research. - Gastouni : Eos Assoc. - ISSN 2241-4487. - Vol. 15, no. 2 (2025), pp. 20714 -20721.

The Slovak Organic Food Market: Development of Organic Agricultural Area, Organic Agricultural Production and Sales of Packaged Organic Food / Malgorzata Agnieszka Jarossová, Renáta Ševčíková, Katarína Chomová. - VEGA 1/0398/ 22.

In: Data-Centric Business and Applications [elektronický zdroj] : Advancements in Information and Knowledge Management. Volume 2. - Cham : Springer Nature Switzerland, 2024. - ISBN 978-3-031-59131-0. - Pp.351-370.

Improved Blood Saturation of Golf Players after COVID-19 as Potential Marketing Management and Improved Economics of Golf Related Activities / Lucia Malíčková, Naqibullah Daneshjo, Ferdinand Daňo, Renáta Ševčíková. - KEGA 030EU-4/2022, VEGA 1/0392/23.

In: Tem Journal: Technology, Education, Management, Informatics : Journal of the Association for Information Communication Technologies, Education and Science. - Novi Pazar : UIKTEN. - ISSN 2217-8309. - Vol. 12, no. 2 (2023), pp. 967-974.

Integrated Management of the Environment-Safety Risks in the Thermal Power Station / Milan Majerník, Naqibullah Daneshjo, Peter Malega, Peter Drábik, Renáta Ševčíková, Ján Vravec. - KEGA 030EU-4/2022, KEGA 019TUKE-4/2022.

In: Polish Journal of Environmental Studies. - Olsztyn : HARD Publishing Company. - ISSN 2083-5906. - Vol. 32, no. 5 (2023), pp. 4725-4738.

Assessment of University Students’ Creativity and Teamwork Skills Based on a Survey / Veronika Orfánusová, Anna Veszprémi Sirotková, Renáta Ševčíková. - KEGA 022EU-4/2021, CT.Uni: 2021-1-SK01-KA220-HED-000023022.

In: World Transactions on Engineering and Technology Education. - Melbourne : WIETE. - ISSN 1446-2257. - Vol. 21, no. 4 (2023), pp. 254-258.

Application of Design Management Skills to Support the Use of Design in Product Innovation / Renáta Ševčíková, Ľubica Knošková. - VEGA 1/0012/22.

In: Marketing and Management of Innovations. - Sumy : Sumy State University. - ISSN 2218-4511. - No. 2 (2022), pp. 66-75 online.

Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti za ostatných šesť rokov

Simulation Modeling of Kinematic Structures of Parallel Mechanisms / Naqibullah Daneshjo, Matej Ščerba, Renáta Ševčíková, Samer Al-Rabeei, Samuel Mir. - KEGA 003EU-4/2025, VEGA 1/0064/23. In: Engineering, Technology and Applied Science Research. - Gastouni : Eos Assoc. - ISSN 2241-4487. - Vol. 15, no. 2 (2025), pp. 20714 -20721.

The Slovak Organic Food Market: Development of Organic Agricultural Area, Organic Agricultural Production and Sales of Packaged Organic Food / Malgorzata Agnieszka Jarossová, Renáta Ševčíková, Katarína Chomová. - VEGA 1/0398/ 22.

In: Data-Centric Business and Applications [elektronický zdroj] : Advancements in Information and Knowledge Management. Volume 2. - Cham : Springer Nature Switzerland, 2024. - ISBN 978-3-031-59131-0. - Pp.351-370.

Improved Blood Saturation of Golf Players after COVID-19 as Potential Marketing Management and Improved Economics of Golf Related Activities / Lucia Malíčková, Naqibullah Daneshjo, Ferdinand Daňo, Renáta Ševčíková. - KEGA 030EU-4/2022, VEGA 1/0392/23.

In: Tem Journal: Technology, Education, Management, Informatics : Journal of the Association for Information Communication Technologies, Education and Science. - Novi Pazar : UIKTEN. - ISSN 2217-8309. - Vol. 12, no. 2 (2023), pp. 967-974.

Integrated Management of the Environment-Safety Risks in the Thermal Power Station / Milan Majerník, Naqibullah Daneshjo, Peter Malega, Peter Drábik, Renáta Ševčíková, Ján Vravec. - KEGA 030EU-4/2022, KEGA 019TUKE-4/2022.

In: Polish Journal of Environmental Studies. - Olsztyn : HARD Publishing Company. - ISSN 2083-5906. - Vol. 32, no. 5 (2023), pp. 4725-4738.

Assessment of University Students’ Creativity and Teamwork Skills Based on a Survey / Veronika Orfánusová, Anna Veszprémi Sirotková, Renáta Ševčíková. - KEGA 022EU-4/2021, CT.Uni: 2021-1-SK01-KA220-HED-000023022.

In: World Transactions on Engineering and Technology Education. - Melbourne : WIETE. - ISSN 1446-2257. - Vol. 21, no. 4 (2023), pp. 254-258.

Application of Design Management Skills to Support the Use of Design in Product Innovation / Renáta Ševčíková, Ľubica Knošková. - VEGA 1/0012/22.

In: Marketing and Management of Innovations. - Sumy : Sumy State University. - ISSN 2218-4511. - No. 2 (2022), pp. 66-75 online.

Najvýznamnejšie ohlasy na výstupy tvorivej činnosti

VEGA 1/0543/18 Význam dizajnu produktov pri spotrebiteľskom rozhodovaní a perspektívy zvyšovania vplyvu dizajnu na tvorbu konkurenčného postavenia firiem pôsobiacich v Slovenskej republike, zodpovedná riešiteľka: doc. Ing. Ľubica Knošková, PhD.



KEGA č. 022EU-4/2021 Podpora kvality vzdelávania v interdisciplinárnom prostredí pomocou moderných didaktických metód a techník, zodpovedná riešiteľka: Ing. Veronika Nekolová, PhD.



VEGA 1/0012/22: Inovatívne obchodné modely formátov maloobchodných jednotiek založené na dátach geomarketingu a ich vplyv na tvorbu hodnotovej ponuky a maloobchodnej siete potravín v období digitalizácie; zodpovedný riešiteľ: prof. Ing. P. Kita, PhD.



VEGA 1/0398/22: Stav a perspektívy vývoja trhu zdravých, šetrných k životnému prostrediu a uhlíkovo neutrálnych produktov na Slovensku a v Európskej únii; zodpovedný riešiteľ: doc. Dr. Ing. M. A. Jarossová

Účasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov alebo umeleckých projektov za posledných šesť rokov

VEGA 1/0543/18 Význam dizajnu produktov pri spotrebiteľskom rozhodovaní a perspektívy zvyšovania vplyvu dizajnu na tvorbu konkurenčného postavenia firiem pôsobiacich v Slovenskej republike, zodpovedná riešiteľka: doc. Ing. Ľubica Knošková, PhD.



KEGA č. 022EU-4/2021 Podpora kvality vzdelávania v interdisciplinárnom prostredí pomocou moderných didaktických metód a techník, zodpovedná riešiteľka: Ing. Veronika Nekolová, PhD.



VEGA 1/0012/22: Inovatívne obchodné modely formátov maloobchodných jednotiek založené na dátach geomarketingu a ich vplyv na tvorbu hodnotovej ponuky a maloobchodnej siete potravín v období digitalizácie; zodpovedný riešiteľ: prof. Ing. P. Kita, PhD.



VEGA 1/0398/22: Stav a perspektívy vývoja trhu zdravých, šetrných k životnému prostrediu a uhlíkovo neutrálnych produktov na Slovensku a v Európskej únii; zodpovedný riešiteľ: doc. Dr. Ing. M. A. Jarossová