Ing. Peter Červenka, PhD.
Fakulta: Obchodná fakulta
Katedra: Katedra marketingu
Pozícia: Odborný asistent/Assistant Professor
Vedecko-pedagogická charakteristika osoby
Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
Odbor a program: stroje a zariadenia pre stavebníctvo, úpravníctvo a poľnohospodárstvo/machinery and equipment for construction, processing and agriculture, 2001, Strojnícka fakulta, Slovenská technická univerzita v Bratislave/Faculty of Mechanical Engineering, Slovak University of Technology in Bratislava
Vysokoškolské vzdelanie tretieho stupňa
Odbor a program: 3.3.11 Odvetvové a prierezové ekonomiky, Ekonomika obchodu a služieb/3.3.11 Sectoral and Cross-sectional Economies, Economics of Trade and Services, 2013, Obchodná fakulta, Ekonomická univerzita v Bratislave/Faculty of Commerce. University of Economics in Bratislava
Súčasné a predchádzajúce zamestnania
Odborný asistent - vedúci oddelenia/Assistant Professor -
Ekonomická univerzita v Bratislave - Obchodná fakulta / University of Economics in Bratislava - Faculty of Commerce
2021
Odborný asistent - vedúci Katedry/Assistant Professor - Head of Department
Ekonomická univerzita v Bratislave - Obchodná fakulta / University of Economics in Bratislava - Faculty of Commerce
2018 - 2020
odborný asistent / Assistant Professor
2002 - 2018
Ekonomická univerzita v Bratislave - Obchodná fakulta / University of Economics in Bratislava - Faculty of Commerce
Rozvoj pedagogických, odborných, jazykových, digitálnych a iných zručností
kurz Project based learning & Design thinking / Project Based Learning & Design Thinking Course
Ekonomická univerzita v Bratislave - Obchodná fakulta / University of Economics in Bratislava - Faculty of Commerce
2018
Prehľad aktivít v rámci pedagogického pôsobenia na vysokej škole
Prehľad obhájených záverečných prác
Bakalárske (prvý stupeň): 24
Diplomové (druhý stupeň): 29
Prehľad výsledkov tvorivej činnosti
Počet výstupov tvorivej činnosti registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus: 2
Počet ohlasov registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus na výstupy tvorivej činnosti: 10
Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti
AAB - NOVACKÁ, Ľudmila - ČERVENKA, Peter - DRÁBIK, Peter. Marketingová stratégia destinácie Bratislavský región - destinačný marketingový manažment a jeho aplikácia. 1. vydanie. Bratislava : Selale Education Business, 2018. 166 s. [5,5 AH]. ISBN 978-80-973123-0-5./AAB - NOVACKÁ, Ľudmila - ČERVENKA, Peter - DRÁBIK, Peter. Destination marketing strategy Bratislava region - destination marketing management and its application. 1st edition. Bratislava: Selale Education Business, 2018. 166 p. [5.5 AH]. ISBN 978-80-973123-0-5. ACB - ŠKVARČEKOVÁ, Oľga - POLÁČEK, Marian - PÓLYA, Attila - MAGYARICSOVÁ, Monika - ČERVENKA, Peter - HASAN, Jamal. Informatika. Recenzenti: Štefan Žák, Ivan Hečko. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. [426 s.] [22,1 AH]. ISBN 978-80-225-4595-2./ACB - ŠKVARČEKOVÁ, Oľga - POLÁČEK, Marian - PÓLYA, Attila - MAGYARICSOVÁ, Monika - ČERVENKA, Peter - HASAN, Jamal. Informatics. Reviewers: Štefan Žák, Ivan Hečko. 1. vydanie. Bratislava : Publisher EKONÓM, 2018. [426 s.] [22,1 AH]. ISBN 978-80-225-4595-2. ADM - MIKLOŠÍK, Andrej - HLAVATÝ, Ivan - ČERVENKA, Peter - DAŇO, Ferdinand. Google answer box keyword-related analysis a case study. - Registrovaný: Scopus. In European Journal of Science and Theology. - Iasi : Ecozone. ISSN 1842-8517, 2016, vol. 12, no. 5, pp. 185-194./ADM - MIKLOŠÍK, Andrej - HLAVATÝ, Ivan - ČERVENKA, Peter - DAŇO, Ferdinand. Google answer box keyword-related analysis a case study. - Registered: Scopus. In European Journal of Science and Theology. - Iasi : Ecozone. ISSN 1842-8517, 2016, vol. 12, no. 5, pp. 185-194. ADM - ČERVENKA, Peter - HLAVATÝ, Ivan - MIKLOŠÍK, Andrej - LIPIANSKA, Júlia. Using cognitive systems in marketing analysis. - Registered: Scopus. In Economic annals-XXI. - Kiev : Institute of Society Transformation, 2016. ISSN 1728-6239, 2016, vol. 160, no. 7-8, pp. 56-61 online./ADM - ČERVENKA, Peter - HLAVATÝ, Ivan - MIKLOŠÍK, Andrej - LIPIANSKA, Júlia. Using cognitive systems in marketing analysis. - Registrovaný: Scopus. In Economic annals-XXI. - Kiev : Institute of Society Transformation, 2016. ISSN 1728-6239, 2016, vol. 160, no. 7-8, pp. 56-61 online. AED - ČERVENKA, Peter. Systém reklamy v prehliadači Brave. In Nové technológie a postupy vo vzdelávaní, podnikaní a obchode 2020 : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4726-0, s. 5-9 online./AED - ČERVENKA, Peter. Brave browser advertising system. In New technologies and practices in education, business and trade 2020: a collection of scientific articles. - Bratislava: Publisher EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4726-0, s. 5-9 online.Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti za ostatných šesť rokov
ADF - LIPIANSKA, Júlia - ČERVENKA, Peter. Vývojové etapy služieb informačných systémov. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2015. ISSN 1337-7493, 2015, roč. 8, č. 31, s. 432-444. VEGA 1/0178/14./ADF - LIPIANSKA, Júlia - ČERVENKA, Peter. Development stages of information systems services. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava, 2015. ISSN 1337-7493, 2015, roč. 8, č. 31, s. 432-444. VEGA 1/0178/14. ADF - ČERVENKA, Peter - GÁŽIOVÁ, Kristína. Moderné navigačné technológie a ich aplikácia v cestovnom ruchu. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2019. ISSN 1339-3081, 2019, roč. 12, č. 1, s. 5-15 online./ADF - ČERVENKA, Peter - GÁŽIOVÁ, Kristína. Modern navigation technologies and their application in tourism. In Studia commercialia Bratislava: scientific journal of the Business Faculty of the University of Economics in Bratislava. - Bratislava: Ekonomická univerzita v Bratislave, 2019. ISSN 1339-3081, 2019, roč. 12, no. 1, p. 5-15 online. AED - ČERVENKA, Peter. Google accelerated mobile pages. In Nové technológie a postupy vo vzdelávaní, podnikaní a obchode 2017 : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4444-3, s. 5-10 CD-ROM. VEGA 1/0178/14./AED - ČERVENKA, Peter. Google accelerated mobile pages. In New Technologies and Procedures in Education, Entrepreneurship and Trade 2017: Proceedings of Scientific Articles. - Bratislava: Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4444-3, s. 5-10 CD-ROM. VEGA 1/0178/14. AED - ČERVENKA, Peter. Systém reklamy v prehliadači Brave. In Nové technológie a postupy vo vzdelávaní, podnikaní a obchode 2020 : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4726-0, s. 5-9 online./237 / 5 000 Výsledky prekladov AED - ČERVENKA, Peter. Brave browser advertising system. In New technologies and practices in education, business and trade 2020: a collection of scientific articles. - Bratislava: Publisher EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4726-0, s. 5-9 online. AFC - JURKOVIČOVÁ, Lujza - ČERVENKA, Peter - HRIVÍKOVÁ, Tatiana - HLAVATÝ, Ivan. E-Learning in Augmented Reality Utilizing iBeacon Technology. - Registrovaný: Scopus. In ICEL 2015. international conference. ICEL 2015 - 10th International Conference on e-Learning : conference proceedings. - Nassau : College of The Bahamas, 2015. ISBN 978-1-910810-25-5, p. 170-178. KEGA 017EU-4/2013. /AFC - JURKOVIČOVÁ, Lujza - ČERVENKA, Peter - HRIVÍKOVÁ, Tatiana - HLAVATÝ, Ivan. E-Learning in Augmented Reality Utilizing iBeacon Technology. - Registrovaný: Scopus. In ICEL 2015. international conference. ICEL 2015 - 10th International Conference on e-Learning : conference proceedings. - Nassau : College of The Bahamas, 2015. ISBN 978-1-910810-25-5, p. 170-178. KEGA 017EU-4/2013.Najvýznamnejšie ohlasy na výstupy tvorivej činnosti
VEGA č. 1/0398/22 - Stav a perspektívy vývoja trhu zdravých, šetrných k životnému prostrediu a uhlíkovo neutrálnych produktov na Slovensku a v Európskej únii/VEGA no. 1/0398/22 - The current status and perspectives of the development of the market of healthy, environmentally friendly and carbon-neutral products in Slovakia and the European Union. KEGA č.034EU-4/2020 - Obsahové a technické inovatívne prístupy k výučbe regionálneho cestovného ruchu. 2020-2022./KEGA No.034EU-4/2020 - Content and technical innovative approaches to teaching regional tourism. 2020-2022. VEGA č. 1/0543/18 - Význam dizajnu produktov pri spotrebiteľskom rozhodovaní a perspektívy zvyšovania vplyvu dizajnu na tvorbu konkurenčného postavenia firiem pôsobiacich v Slovenskej republike. 2018-2021./VEGA no. 1/0543/18 - The importance of product design in consumer decision-making and the prospects of increasing the impact of design on the creation of a competitive position of companies operating in the Slovak Republic. 2018-2021. HP Riadenie prístupov a identít. 2016-2018./HP Access and Identity Management. 2016-2018. HP Optimalizácia webových stránok pre vyhľadávače ako integrálna súčasť marketingu. 2015-2016./HP Website Search Engine Optimization as an Integral Part of Marketing. 2015-2016.Účasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov alebo umeleckých projektov za posledných šesť rokov
VEGA č. 1/0398/22 - Stav a perspektívy vývoja trhu zdravých, šetrných k životnému prostrediu a uhlíkovo neutrálnych produktov na Slovensku a v Európskej únii/VEGA no. 1/0398/22 - The current status and perspectives of the development of the market of healthy, environmentally friendly and carbon-neutral products in Slovakia and the European Union. KEGA č.034EU-4/2020 - Obsahové a technické inovatívne prístupy k výučbe regionálneho cestovného ruchu. 2020-2022./KEGA No.034EU-4/2020 - Content and technical innovative approaches to teaching regional tourism. 2020-2022. VEGA č. 1/0543/18 - Význam dizajnu produktov pri spotrebiteľskom rozhodovaní a perspektívy zvyšovania vplyvu dizajnu na tvorbu konkurenčného postavenia firiem pôsobiacich v Slovenskej republike. 2018-2021./VEGA no. 1/0543/18 - The importance of product design in consumer decision-making and the prospects of increasing the impact of design on the creation of a competitive position of companies operating in the Slovak Republic. 2018-2021. HP Riadenie prístupov a identít. 2016-2018./HP Access and Identity Management. 2016-2018. HP Optimalizácia webových stránok pre vyhľadávače ako integrálna súčasť marketingu. 2015-2016./HP Website Search Engine Optimization as an Integral Part of Marketing. 2015-2016.Aktivity v organizovaní vzdelávania
člen redakčnej rady / Member of the Editorial Board
Redakčná rada vedeckého časopisu Studia commercialia Bratislavensia / Editorial Board of the Studia commercialia Bratislavensia journal
2017-2021