Ing. Michael Šášky, PhD.

Fakulta: Obchodná fakulta

Katedra: Katedra marketingu

Pozícia: Odborný asistent

Hyperlink na záznam osoby

Vedecko-pedagogická charakteristika osoby

Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa

Odbor a program: Marketingový a obchodný manažment v študijnom odborne ekonómia a manažment, 2021, Ekonomická univerzita v Bratislave

Vysokoškolské vzdelanie tretieho stupňa

Odbor a program: Marketingový a obchodný manažment v študijnom odborne ekonómia a manažment, 2024, Ekonomická univerzita v Bratislave

Súčasné a predchádzajúce zamestnania

Odborný asistent
Ekonomická univerzita v Bratislave
plný úväzok

Rozvoj pedagogických, odborných, jazykových, digitálnych a iných zručností

Kurz španielčiny A1-B1
Skola la latina
2025

English Language for Teachers, This course is appropriate for participants who seek to develop Basic to Intermediate English language skills (especially speaking fluency, vocabulary and pronunciation), or for English teachers who want to learn different techniques for their classroom.
Learning Together, Lisbon
2025

Stáž na marketingovom oddelení
Czech News Center (CNC)
2024

NeuroBusiness Conference Dubrovník
Address University of Dubrovnik
2025

Neuromarketing World Forum, Los Angeles
NMSBA
2024

Prehľad aktivít v rámci pedagogického pôsobenia na vysokej škole

Prehľad obhájených záverečných prác

Bakalárske (prvý stupeň): 16

Prehľad výsledkov tvorivej činnosti

Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti

AAA Vedecké monografie vydané v zahraničných vydavateľstvách    HANULÁKOVÁ, Eva [34 %, 3,4 AH] - HULA, Róbert [33 %, 3,4 AH] - ŠÁŠKY, Michael [33 %, 3,4 AH]. NEURO : Modern Approach to Economics Disciplines; Reviewers: Małgorzata Krzywonos, Radek Tahal, Aneta Vančová. - 1st Edition. - Lüdenscheid : RAM-Verlag, 2022. - 192 s. [10 AH] [10 AH]. - VEGA 1/0354/22. - ISBN 978-3-96595-030-6 Kategória publikácie od 2022: V1

Digitálny marketing 2. vydanie. Marketingová komunikácia na internete. Grada · Oct 31, 2024

Kniha Digitálny marketing ponúka komlexný pohľad na internetové komunikačné kanály a pomáha čitateľovi identifikovať a manažovať tie najrelevantnejšie pre naplnenie komunikačných a ekonomických potrieb firmy. ISBN: 978-80-8090-921-5

ADF Vedecké práce v ostatných domácich časopisoch   ŠÁŠKY, Michael [100 %]. Neuromarketing Research Using Method of Electroencephalography. In: Studia commercialia Bratislavensia [elektronický zdroj] : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2022. - ISSN 1339-3081. - Roč. 15, č. 1 (2022), s. 114-125 online. Kategória publikácie od 2022: V3

ŠÁŠKY, Michael [100 %]. The Future of the Digital Experience Using Neuromarketing Research. - VEGA 1/0354/22. In: Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22 / Proceedings of the Scientific were Completed by: Eva Hanuláková ; Reviewers: Małgorzata Krzywonos, Aneta Vančová. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. - ISBN 978-80-225-4991-2. - Pp. 48-62. Kategória publikácie od 2022: V2

AED Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách

JANKOVIČ, Michal [50 %] - ŠÁŠKY, Michael [50 %]. Usage of Zero-Emission Buses in V4. - VEGA 1/0046/20. In: Postoj spotrebiteľov vo vzťahu k elektromobilite na trhu automobilov v Slovenskej republike : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA č. 1/0046/20 / zborník z príspevkov riešiteľov projektu zostavil: Ferdinand Daňo ; recenzenti / Reviewers: Monika Naďová Krošláková, Gabriela Pajtinková Bartáková. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. - ISBN 978-80-225-5005-5. - S. 73-82. Kategória publikácie od 2022: V2

Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti za ostatných šesť rokov

AAA Vedecké monografie vydané v zahraničných vydavateľstvách    HANULÁKOVÁ, Eva [34 %, 3,4 AH] - HULA, Róbert [33 %, 3,4 AH] - ŠÁŠKY, Michael [33 %, 3,4 AH]. NEURO : Modern Approach to Economics Disciplines; Reviewers: Małgorzata Krzywonos, Radek Tahal, Aneta Vančová. - 1st Edition. - Lüdenscheid : RAM-Verlag, 2022. - 192 s. [10 AH] [10 AH]. - VEGA 1/0354/22. - ISBN 978-3-96595-030-6 Kategória publikácie od 2022: V1

Najvýznamnejšie ohlasy na výstupy tvorivej činnosti

VEGA 1/0354/22 "Spotrebiteľská neuroveda - inovatívny prístup k optimalizácii udržateľného podnikateľského a marketingového výkonu na báze moderných inteligentných systémov", doba riešenia 2022-2024, zodp. r. prof. Ing. E. Hanuláková, PhD.; zapojenosť doktoranda – 2022, 2023.

VEGA 1/0046/20 "Postoj spotrebiteľov vo vzťahu k elektromobilite na trhu automobilov v Slovenskej republike", doba riešenia 2020-2022, zodp. r. prof. Ing. F. Daňo, PhD.; zapojenosť doktoranda - 2022.

Účasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov alebo umeleckých projektov za posledných šesť rokov

VEGA 1/0354/22 "Spotrebiteľská neuroveda - inovatívny prístup k optimalizácii udržateľného podnikateľského a marketingového výkonu na báze moderných inteligentných systémov", doba riešenia 2022-2024, zodp. r. prof. Ing. E. Hanuláková, PhD.; zapojenosť doktoranda – 2022, 2023.

VEGA 1/0046/20 "Postoj spotrebiteľov vo vzťahu k elektromobilite na trhu automobilov v Slovenskej republike", doba riešenia 2020-2022, zodp. r. prof. Ing. F. Daňo, PhD.; zapojenosť doktoranda - 2022.

Prehľad zahraničných mobilít

Learning together, Rua Augusto Simões, 1474 - 1º andar 1.7, 4470-147 - MAIA, Porto
13.07.2025 - 17.07.2025,
Kurz

Participácia na výučbe

Post not found for the author