Ing. Michael Šášky, PhD.
Fakulta: Obchodná fakulta
Katedra: Katedra marketingu
Pozícia: Odborný asistent
Vedecko-pedagogická charakteristika osoby
Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
Odbor a program: Marketingový a obchodný manažment v študijnom odborne ekonómia a manažment, 2021, Ekonomická univerzita v Bratislave
Vysokoškolské vzdelanie tretieho stupňa
Odbor a program: Marketingový a obchodný manažment v študijnom odborne ekonómia a manažment, 2024, Ekonomická univerzita v Bratislave
Súčasné a predchádzajúce zamestnania
Odborný asistent
Ekonomická univerzita v Bratislave
plný úväzok
Rozvoj pedagogických, odborných, jazykových, digitálnych a iných zručností
Kurz španielčiny A1-B1
Skola la latina
2025
English Language for Teachers, This course is appropriate for participants who seek to develop Basic to Intermediate English language skills (especially speaking fluency, vocabulary and pronunciation), or for English teachers who want to learn different techniques for their classroom.
Learning Together, Lisbon
2025
Stáž na marketingovom oddelení
Czech News Center (CNC)
2024
NeuroBusiness Conference Dubrovník
Address University of Dubrovnik
2025
Neuromarketing World Forum, Los Angeles
NMSBA
2024
Prehľad aktivít v rámci pedagogického pôsobenia na vysokej škole
Prehľad obhájených záverečných prác
Bakalárske (prvý stupeň): 16
Prehľad výsledkov tvorivej činnosti
Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti
AAA Vedecké monografie vydané v zahraničných vydavateľstvách HANULÁKOVÁ, Eva [34 %, 3,4 AH] - HULA, Róbert [33 %, 3,4 AH] - ŠÁŠKY, Michael [33 %, 3,4 AH]. NEURO : Modern Approach to Economics Disciplines; Reviewers: Małgorzata Krzywonos, Radek Tahal, Aneta Vančová. - 1st Edition. - Lüdenscheid : RAM-Verlag, 2022. - 192 s. [10 AH] [10 AH]. - VEGA 1/0354/22. - ISBN 978-3-96595-030-6 Kategória publikácie od 2022: V1
Digitálny marketing 2. vydanie. Marketingová komunikácia na internete. Grada · Oct 31, 2024
Kniha Digitálny marketing ponúka komlexný pohľad na internetové komunikačné kanály a pomáha čitateľovi identifikovať a manažovať tie najrelevantnejšie pre naplnenie komunikačných a ekonomických potrieb firmy. ISBN: 978-80-8090-921-5
ADF Vedecké práce v ostatných domácich časopisoch ŠÁŠKY, Michael [100 %]. Neuromarketing Research Using Method of Electroencephalography. In: Studia commercialia Bratislavensia [elektronický zdroj] : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2022. - ISSN 1339-3081. - Roč. 15, č. 1 (2022), s. 114-125 online. Kategória publikácie od 2022: V3
ŠÁŠKY, Michael [100 %]. The Future of the Digital Experience Using Neuromarketing Research. - VEGA 1/0354/22. In: Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22 / Proceedings of the Scientific were Completed by: Eva Hanuláková ; Reviewers: Małgorzata Krzywonos, Aneta Vančová. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. - ISBN 978-80-225-4991-2. - Pp. 48-62. Kategória publikácie od 2022: V2
AED Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
JANKOVIČ, Michal [50 %] - ŠÁŠKY, Michael [50 %]. Usage of Zero-Emission Buses in V4. - VEGA 1/0046/20. In: Postoj spotrebiteľov vo vzťahu k elektromobilite na trhu automobilov v Slovenskej republike : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA č. 1/0046/20 / zborník z príspevkov riešiteľov projektu zostavil: Ferdinand Daňo ; recenzenti / Reviewers: Monika Naďová Krošláková, Gabriela Pajtinková Bartáková. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. - ISBN 978-80-225-5005-5. - S. 73-82. Kategória publikácie od 2022: V2
Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti za ostatných šesť rokov
AAA Vedecké monografie vydané v zahraničných vydavateľstvách HANULÁKOVÁ, Eva [34 %, 3,4 AH] - HULA, Róbert [33 %, 3,4 AH] - ŠÁŠKY, Michael [33 %, 3,4 AH]. NEURO : Modern Approach to Economics Disciplines; Reviewers: Małgorzata Krzywonos, Radek Tahal, Aneta Vančová. - 1st Edition. - Lüdenscheid : RAM-Verlag, 2022. - 192 s. [10 AH] [10 AH]. - VEGA 1/0354/22. - ISBN 978-3-96595-030-6 Kategória publikácie od 2022: V1
Najvýznamnejšie ohlasy na výstupy tvorivej činnosti
VEGA 1/0354/22 "Spotrebiteľská neuroveda - inovatívny prístup k optimalizácii udržateľného podnikateľského a marketingového výkonu na báze moderných inteligentných systémov", doba riešenia 2022-2024, zodp. r. prof. Ing. E. Hanuláková, PhD.; zapojenosť doktoranda – 2022, 2023.
VEGA 1/0046/20 "Postoj spotrebiteľov vo vzťahu k elektromobilite na trhu automobilov v Slovenskej republike", doba riešenia 2020-2022, zodp. r. prof. Ing. F. Daňo, PhD.; zapojenosť doktoranda - 2022.
Účasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov alebo umeleckých projektov za posledných šesť rokov
VEGA 1/0354/22 "Spotrebiteľská neuroveda - inovatívny prístup k optimalizácii udržateľného podnikateľského a marketingového výkonu na báze moderných inteligentných systémov", doba riešenia 2022-2024, zodp. r. prof. Ing. E. Hanuláková, PhD.; zapojenosť doktoranda – 2022, 2023.
VEGA 1/0046/20 "Postoj spotrebiteľov vo vzťahu k elektromobilite na trhu automobilov v Slovenskej republike", doba riešenia 2020-2022, zodp. r. prof. Ing. F. Daňo, PhD.; zapojenosť doktoranda - 2022.
Prehľad zahraničných mobilít
Learning together, Rua Augusto Simões, 1474 - 1º andar 1.7, 4470-147 - MAIA, Porto
13.07.2025 - 17.07.2025,
Kurz

