doc. Ing. Martin Kuchta, PhD., MBA

Fakulta: Obchodná fakulta

Katedra: Katedra marketingu

Pozícia: Odborný asistent /Assistant professor

Hyperlink na záznam osoby

ORCID iD

Vedecko-pedagogická charakteristika osoby

Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa

Odbor a program: Medzinárodný obchod / International business, 2011-2013, Ekonomická univerzita v Bratislave / University of Economics in Bratislava

Vysokoškolské vzdelanie tretieho stupňa

Odbor a program: Marketingový a obchodný manažment / Marketing and business management, 2016-2019, Ekonomická univerzita v Bratislave / University of Economics in Bratislava

Súčasné a predchádzajúce zamestnania

Digital media executive
Digitask
2013-2014

Digital coordinator
Starmedia
2015-2017

Brand manager
Ringier Axel Springer
2017-2019

Prehľad aktivít v rámci pedagogického pôsobenia na vysokej škole

Prehľad obhájených záverečných prác

Bakalárske (prvý stupeň): 31

Diplomové (druhý stupeň): 25

Prehľad výsledkov tvorivej činnosti

Počet výstupov tvorivej činnosti registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus: 11

Počet ohlasov registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus na výstupy tvorivej činnosti: 37

Počet pozvaných prednášok na medzinárodnej a národnej úrovni: 2

Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti

Towards the Adoption of Machine Learning-Based Analytical Tools in Digital Marketing MONETISING CONTENT THROUGH DELIVERY OF ADVERTISEMENTS: THE CASE OF AD BLOCKERS Privacy Protection Versus Advertising Revenues: The Case of Content Publishers EVOLUTION OF DIGITAL VIDEO CONSUMPTION PATTERNS Facebook Explore Feed: Perception and Consequences of the Experiment

Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti za ostatných šesť rokov

Towards the Adoption of Machine Learning-Based Analytical Tools in Digital Marketing MONETISING CONTENT THROUGH DELIVERY OF ADVERTISEMENTS: THE CASE OF AD BLOCKERS Privacy Protection Versus Advertising Revenues: The Case of Content Publishers EVOLUTION OF DIGITAL VIDEO CONSUMPTION PATTERNS Facebook Explore Feed: Perception and Consequences of the Experiment

Najvýznamnejšie ohlasy na výstupy tvorivej činnosti

Projekty mladých učiteľov, vedeckých pracovníkov a doktorandov: Súčasné bariéry a prognózy programatického nákupu v digitálnom marketingu v podmienkach slovenského trhu : správa o riešení projektu a jeho výsledkoch / Project of young teachers, researchers and doctoral students: Current barriers and prognoses of programmatic buying in digital marketing in conditions od Slovak market VEGA: The role of influencers in the consumer decision-making process KEGA: Inovatívne učebné texty marketingu pre stredné školy / Innovative teaching marketing texts for high school

Účasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov alebo umeleckých projektov za posledných šesť rokov

Projekty mladých učiteľov, vedeckých pracovníkov a doktorandov: Súčasné bariéry a prognózy programatického nákupu v digitálnom marketingu v podmienkach slovenského trhu : správa o riešení projektu a jeho výsledkoch / Project of young teachers, researchers and doctoral students: Current barriers and prognoses of programmatic buying in digital marketing in conditions od Slovak market VEGA: The role of influencers in the consumer decision-making process KEGA: Inovatívne učebné texty marketingu pre stredné školy / Innovative teaching marketing texts for high school

Prehľad zahraničných mobilít

University of Adelaide, Australia
1.11.2018-31.1.2019,
Trojmesačná stáž zameraná na interdisciplinárny medzinárodný digitálny marketingový výskum zastrešený University of Adelaide (Austrália) a Massey University (Nový Zéland). Stáž finančne podporili Ekonomická univerzita v Bratislave a Tatrabanka. / Three months internship focused on interdisciplinary international digital marketing research covered by University of Adelaide (Australia) and Massey University (New Zealand). The internship was financially supported by University of Economics in Bratislava and Tatrabanka.
Universidade Lusíada de Lisboa Universidade Lusíada de Lisboa, Porto, Portugal
1.5.2018-30.6.2018,
Dvojmesačná stáž zameraná na digitálny marketingový výskum a vzdelávacie procesy / Two months internship focused on digital marketing research and educational processes
IÉSEG School of Management, Lille, France
1.2.2013-31.5.2013,
Erasmus. Program: International marketing & negotiation / Erasmus. Program: Medzinárodný marketing a vyjednávanie