Odbor a program: Medzinárodný obchod / International business, 2011-2013, Ekonomická univerzita v Bratislave / University of Economics in Bratislava
Vysokoškolské vzdelanie tretieho stupňa
Odbor a program: Marketingový a obchodný manažment / Marketing and business management, 2016-2019, Ekonomická univerzita v Bratislave / University of Economics in Bratislava
Súčasné a predchádzajúce zamestnania
Digital media executive
Digitask
2013-2014
Digital coordinator
Starmedia
2015-2017
Brand manager
Ringier Axel Springer
2017-2019
Prehľad aktivít v rámci pedagogického pôsobenia na vysokej škole
Prehľad obhájených záverečných prác
Bakalárske (prvý stupeň): 31
Diplomové (druhý stupeň): 25
Prehľad výsledkov tvorivej činnosti
Počet výstupov tvorivej činnosti registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus: 11
Počet ohlasov registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus na výstupy tvorivej činnosti: 37
Počet pozvaných prednášok na medzinárodnej a národnej úrovni: 2
Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti
Towards the Adoption of Machine Learning-Based Analytical Tools in Digital Marketing
MONETISING CONTENT THROUGH DELIVERY OF ADVERTISEMENTS: THE CASE OF AD BLOCKERS
Privacy Protection Versus Advertising Revenues: The Case of Content Publishers
EVOLUTION OF DIGITAL VIDEO CONSUMPTION PATTERNS
Facebook Explore Feed: Perception and Consequences of the Experiment
Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti za ostatných šesť rokov
Towards the Adoption of Machine Learning-Based Analytical Tools in Digital Marketing
MONETISING CONTENT THROUGH DELIVERY OF ADVERTISEMENTS: THE CASE OF AD BLOCKERS
Privacy Protection Versus Advertising Revenues: The Case of Content Publishers
EVOLUTION OF DIGITAL VIDEO CONSUMPTION PATTERNS
Facebook Explore Feed: Perception and Consequences of the Experiment
Najvýznamnejšie ohlasy na výstupy tvorivej činnosti
Projekty mladých učiteľov, vedeckých pracovníkov a doktorandov: Súčasné bariéry a prognózy programatického nákupu v digitálnom marketingu v podmienkach slovenského trhu : správa o riešení projektu a jeho výsledkoch / Project of young teachers, researchers and doctoral students: Current barriers and prognoses of programmatic buying in digital marketing in conditions od Slovak market
VEGA: The role of influencers in the consumer decision-making process
KEGA: Inovatívne učebné texty marketingu pre stredné školy / Innovative teaching marketing texts for high school
Účasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov alebo umeleckých projektov za posledných šesť rokov
Projekty mladých učiteľov, vedeckých pracovníkov a doktorandov: Súčasné bariéry a prognózy programatického nákupu v digitálnom marketingu v podmienkach slovenského trhu : správa o riešení projektu a jeho výsledkoch / Project of young teachers, researchers and doctoral students: Current barriers and prognoses of programmatic buying in digital marketing in conditions od Slovak market
VEGA: The role of influencers in the consumer decision-making process
KEGA: Inovatívne učebné texty marketingu pre stredné školy / Innovative teaching marketing texts for high school
Prehľad zahraničných mobilít
University of Adelaide, Australia
1.11.2018-31.1.2019,
Trojmesačná stáž zameraná na interdisciplinárny medzinárodný digitálny marketingový výskum zastrešený University of Adelaide (Austrália) a Massey University (Nový Zéland). Stáž finančne podporili Ekonomická univerzita v Bratislave a Tatrabanka. / Three months internship focused on interdisciplinary international digital marketing research covered by University of Adelaide (Australia) and Massey University (New Zealand). The internship was financially supported by University of Economics in Bratislava and Tatrabanka.
Universidade Lusíada de Lisboa Universidade Lusíada de Lisboa, Porto, Portugal
1.5.2018-30.6.2018,
Dvojmesačná stáž zameraná na digitálny marketingový výskum a vzdelávacie procesy / Two months internship focused on digital marketing research and educational processes
IÉSEG School of Management, Lille, France
1.2.2013-31.5.2013,
Erasmus. Program: International marketing & negotiation / Erasmus. Program: Medzinárodný marketing a vyjednávanie