doc. Ing. Martin Kuchta, PhD., MBA

Fakulta: Obchodná fakulta

Katedra: Katedra marketingu

Pozícia: Odborný asistent

Hyperlink na záznam osoby

ORCID iD

Vedecko-pedagogická charakteristika osoby

Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa

Odbor a program: Medzinárodný obchod, 2011-2013, Ekonomická univerzita v Bratislave

Vysokoškolské vzdelanie tretieho stupňa

Odbor a program: Marketingový a obchodný manažment, 2016-2019, Ekonomická univerzita v Bratislave

Titul docent

Odbor a program: obchod a marketing v odbore ekonómia a manažment, 2024, Ekonomická univerzita v Bratislave

Súčasné a predchádzajúce zamestnania

Digital media executive
Digitask
2013-2014

Digital coordinator
Starmedia
2015-2017

Digital project developer
Ringier Axel Springer SK a.s.
2017-2019

Rozvoj pedagogických, odborných, jazykových, digitálnych a iných zručností

Celoživotné vzdelávanie – digitalizácia influencer marketingu
Akademie krizového řízení a managementu
2020

Prehľad aktivít v rámci pedagogického pôsobenia na vysokej škole

Prehľad obhájených záverečných prác

Bakalárske (prvý stupeň): 26

Diplomové (druhý stupeň): 30

Prehľad výsledkov tvorivej činnosti

Počet výstupov tvorivej činnosti registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus: 13

Počet ohlasov registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus na výstupy tvorivej činnosti: 203

Počet pozvaných prednášok na medzinárodnej a národnej úrovni: 3

Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti

Towards the Adoption of Machine Learning-Based Analytical Tools in Digital Marketing MONETISING CONTENT THROUGH DELIVERY OF ADVERTISEMENTS: THE CASE OF AD BLOCKERS Privacy Protection Versus Advertising Revenues: The Case of Content Publishers EVOLUTION OF DIGITAL VIDEO CONSUMPTION PATTERNS Facebook Explore Feed: Perception and Consequences of the Experiment

Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti za ostatných šesť rokov

Towards the Adoption of Machine Learning-Based Analytical Tools in Digital Marketing MONETISING CONTENT THROUGH DELIVERY OF ADVERTISEMENTS: THE CASE OF AD BLOCKERS Privacy Protection Versus Advertising Revenues: The Case of Content Publishers

THE ATTITUDES OF SLOVAK DIGITAL NATIVE STUDENTS TOWARDS ONLINE VIDEO ADVERTISING

Facebook Explore Feed: Perception and Consequences of the Experiment

Najvýznamnejšie ohlasy na výstupy tvorivej činnosti

Úloha influencerov v procese nákupného rozhodovania spotrebiteľa (VEGA)

Implementácia moderných koncepcií v podnikovej logistike na Slovensku v ére digitálnej technológie (Grant mladých učiteľov, vedeckých pracovníkov a doktorandov)

Konštrukcia modelu rozhodovania spotrebiteľa v segmente mobilného zdravotníctva zameraná na identifikáciu atribútov ovplyvniteľných marketingovým inštrumentáriom (VEGA)

Kategorizácia a analýza zdrojov návštevnosti obsahových webstránok (Projekt HP)

Spotrebiteľská neuroveda – inovatívny prístup k optimalizácii udržateľného podnikateľského a marketingového výkonu na báze moderných inteligentných systémov (VEGA)

Implementácia inovatívnych výskumných metód a techník pri skúmaní nákupného správania spotrebiteľov v podmienkach slovenského trhu výskumných agentúr a zadávateľov výskumu (VEGA)

Inovatívny prístup tvorby responzívnych mediálnych formátov marketingovej komunikácie firiem zameraných na internetového spotrebiteľa v prostredí digitálnych médií (KEGA)

Integrované manažérstvo environmentálnej kvality v sieti dodávateľov automobilovej výroby (KEGA)

Účasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov alebo umeleckých projektov za posledných šesť rokov

Úloha influencerov v procese nákupného rozhodovania spotrebiteľa (VEGA)

Implementácia moderných koncepcií v podnikovej logistike na Slovensku v ére digitálnej technológie (Grant mladých učiteľov, vedeckých pracovníkov a doktorandov)

Konštrukcia modelu rozhodovania spotrebiteľa v segmente mobilného zdravotníctva zameraná na identifikáciu atribútov ovplyvniteľných marketingovým inštrumentáriom (VEGA)

Kategorizácia a analýza zdrojov návštevnosti obsahových webstránok (Projekt HP)

Spotrebiteľská neuroveda – inovatívny prístup k optimalizácii udržateľného podnikateľského a marketingového výkonu na báze moderných inteligentných systémov (VEGA)

Implementácia inovatívnych výskumných metód a techník pri skúmaní nákupného správania spotrebiteľov v podmienkach slovenského trhu výskumných agentúr a zadávateľov výskumu (VEGA)

Inovatívny prístup tvorby responzívnych mediálnych formátov marketingovej komunikácie firiem zameraných na internetového spotrebiteľa v prostredí digitálnych médií (KEGA)

Integrované manažérstvo environmentálnej kvality v sieti dodávateľov automobilovej výroby (KEGA)

Aktivity v organizovaní vzdelávania

Organizačný výbor konferencie Bezpečnosť elektronickej komunikácie
Akadémia Policajného zboru
2023

Člen Česká marketingová společnosť
Česká marketingová společnost
2023

Prehľad zahraničných mobilít

University of Adelaide, Australia
1.11.2018-31.1.2019,
Trojmesačná stáž zameraná na interdisciplinárny medzinárodný digitálny marketingový výskum zastrešený University of Adelaide (Austrália) a Massey University (Nový Zéland). Stáž finančne podporili Ekonomická univerzita v Bratislave a Tatrabanka.
Universidade Lusíada de Lisboa Universidade Lusíada de Lisboa, Porto, Portugal
1.5.2018-30.6.2018,
Dvojmesačná stáž zameraná na digitálny marketingový výskum a vzdelávacie procesy
IÉSEG School of Management, Lille, France
1.2.2013-31.5.2013,
Erasmus. Program: International marketing & negotiation
Tampere University of Applied Sciences, Fínsko
20.3.2023-24.3.2023,
Mobilita učiteľov vysokých škôl - prednáškový pobyt
Kaunas University of Applied Science, Litva
7.3.2022-11.3.2022,
Mobilita pracovníkov vysokých škôl - školenie