doc. Ing. Martin Kuchta, PhD., MBA
Fakulta: Obchodná fakulta
Katedra: Katedra marketingu
Pozícia: Odborný asistent
Vedecko-pedagogická charakteristika osoby
Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
Odbor a program: Medzinárodný obchod, 2011-2013, Ekonomická univerzita v Bratislave
Vysokoškolské vzdelanie tretieho stupňa
Odbor a program: Marketingový a obchodný manažment, 2016-2019, Ekonomická univerzita v Bratislave
Titul docent
Odbor a program: obchod a marketing v odbore ekonómia a manažment, 2024, Ekonomická univerzita v Bratislave
Súčasné a predchádzajúce zamestnania
Digital media executive
Digitask
2013-2014
Digital coordinator
Starmedia
2015-2017
Digital project developer
Ringier Axel Springer SK a.s.
2017-2019
Rozvoj pedagogických, odborných, jazykových, digitálnych a iných zručností
Celoživotné vzdelávanie – digitalizácia influencer marketingu
Akademie krizového řízení a managementu
2020
Prehľad aktivít v rámci pedagogického pôsobenia na vysokej škole
Prehľad obhájených záverečných prác
Bakalárske (prvý stupeň): 26
Diplomové (druhý stupeň): 30
Prehľad výsledkov tvorivej činnosti
Počet výstupov tvorivej činnosti registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus: 13
Počet ohlasov registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus na výstupy tvorivej činnosti: 203
Počet pozvaných prednášok na medzinárodnej a národnej úrovni: 3
Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti
Towards the Adoption of Machine Learning-Based Analytical Tools in Digital Marketing MONETISING CONTENT THROUGH DELIVERY OF ADVERTISEMENTS: THE CASE OF AD BLOCKERS Privacy Protection Versus Advertising Revenues: The Case of Content Publishers EVOLUTION OF DIGITAL VIDEO CONSUMPTION PATTERNS Facebook Explore Feed: Perception and Consequences of the ExperimentNajvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti za ostatných šesť rokov
Towards the Adoption of Machine Learning-Based Analytical Tools in Digital Marketing MONETISING CONTENT THROUGH DELIVERY OF ADVERTISEMENTS: THE CASE OF AD BLOCKERS Privacy Protection Versus Advertising Revenues: The Case of Content PublishersTHE ATTITUDES OF SLOVAK DIGITAL NATIVE STUDENTS TOWARDS ONLINE VIDEO ADVERTISING
Facebook Explore Feed: Perception and Consequences of the ExperimentNajvýznamnejšie ohlasy na výstupy tvorivej činnosti
Úloha influencerov v procese nákupného rozhodovania spotrebiteľa (VEGA)
Implementácia moderných koncepcií v podnikovej logistike na Slovensku v ére digitálnej technológie (Grant mladých učiteľov, vedeckých pracovníkov a doktorandov)
Konštrukcia modelu rozhodovania spotrebiteľa v segmente mobilného zdravotníctva zameraná na identifikáciu atribútov ovplyvniteľných marketingovým inštrumentáriom (VEGA)
Kategorizácia a analýza zdrojov návštevnosti obsahových webstránok (Projekt HP)
Spotrebiteľská neuroveda – inovatívny prístup k optimalizácii udržateľného podnikateľského a marketingového výkonu na báze moderných inteligentných systémov (VEGA)
Implementácia inovatívnych výskumných metód a techník pri skúmaní nákupného správania spotrebiteľov v podmienkach slovenského trhu výskumných agentúr a zadávateľov výskumu (VEGA)
Inovatívny prístup tvorby responzívnych mediálnych formátov marketingovej komunikácie firiem zameraných na internetového spotrebiteľa v prostredí digitálnych médií (KEGA)
Integrované manažérstvo environmentálnej kvality v sieti dodávateľov automobilovej výroby (KEGA)
Účasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov alebo umeleckých projektov za posledných šesť rokov
Úloha influencerov v procese nákupného rozhodovania spotrebiteľa (VEGA)
Implementácia moderných koncepcií v podnikovej logistike na Slovensku v ére digitálnej technológie (Grant mladých učiteľov, vedeckých pracovníkov a doktorandov)
Konštrukcia modelu rozhodovania spotrebiteľa v segmente mobilného zdravotníctva zameraná na identifikáciu atribútov ovplyvniteľných marketingovým inštrumentáriom (VEGA)
Kategorizácia a analýza zdrojov návštevnosti obsahových webstránok (Projekt HP)
Spotrebiteľská neuroveda – inovatívny prístup k optimalizácii udržateľného podnikateľského a marketingového výkonu na báze moderných inteligentných systémov (VEGA)
Implementácia inovatívnych výskumných metód a techník pri skúmaní nákupného správania spotrebiteľov v podmienkach slovenského trhu výskumných agentúr a zadávateľov výskumu (VEGA)
Inovatívny prístup tvorby responzívnych mediálnych formátov marketingovej komunikácie firiem zameraných na internetového spotrebiteľa v prostredí digitálnych médií (KEGA)
Integrované manažérstvo environmentálnej kvality v sieti dodávateľov automobilovej výroby (KEGA)
Aktivity v organizovaní vzdelávania
Organizačný výbor konferencie Bezpečnosť elektronickej komunikácie
Akadémia Policajného zboru
2023
Člen Česká marketingová společnosť
Česká marketingová společnost
2023
Prehľad zahraničných mobilít
University of Adelaide, Australia
1.11.2018-31.1.2019,
Trojmesačná stáž zameraná na interdisciplinárny medzinárodný digitálny marketingový výskum zastrešený University of Adelaide (Austrália) a Massey University (Nový Zéland). Stáž finančne podporili Ekonomická univerzita v Bratislave a Tatrabanka.
Universidade Lusíada de Lisboa Universidade Lusíada de Lisboa, Porto, Portugal
1.5.2018-30.6.2018,
Dvojmesačná stáž zameraná na digitálny marketingový výskum a vzdelávacie procesy
IÉSEG School of Management, Lille, France
1.2.2013-31.5.2013,
Erasmus. Program: International marketing & negotiation
Tampere University of Applied Sciences, Fínsko
20.3.2023-24.3.2023,
Mobilita učiteľov vysokých škôl - prednáškový pobyt
Kaunas University of Applied Science, Litva
7.3.2022-11.3.2022,
Mobilita pracovníkov vysokých škôl - školenie