Ing. Marína Korčoková, PhD.
Fakulta: Obchodná fakulta
Katedra: Katedra marketingu
Pozícia: odborý asistent/ special assistent
Vedecko-pedagogická charakteristika osoby
Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
Odbor a program: komerčné inžinierstvo / Commercial Engineering, 1988-1992, Ekonomická univerzita v Bratislave - Obchodná fakulta / University of Economics in Bratislava - Faculty of Commerce
Vysokoškolské vzdelanie tretieho stupňa
Odbor a program: ekonomiky - ekonomika obchodu a priemyslu / Sectoral and Cross-sectional Economies, 2006, Ekonomická univerzita Bratislava/ University of Economics in Bratislava
Súčasné a predchádzajúce zamestnania
odborný asistent/special assisten
Ekonomická univerzita/University of Economics in Bratislava
2000-2021
odborný referent/special assistent
Ekonomická univerzita/University of Economics in Bratislava
1998-2000
externý doktornad/external doctoral student
J and T Finance Group a.s.
1997-1998
marketingový referent/marketing specialist
Technopol a.s
1995-1997
odborný asistent/special assistent
Ministersvo hospodárstva SR/Ministry of Economy of the Slovak Republic
1993-1995
Rozvoj pedagogických, odborných, jazykových, digitálnych a iných zručností
kurz anglického jazyka/English course
Študijný pobyt v Harare, Zimbabwe, Pitman Examination Institute, College Species, (English), Študijný pobyt v Ottawe, Canada Adults Educational Center, (English)
1992-1993
kurz anglického jazyka/English course
Inštitút zahraničného obchodu v Bratislave, (English)/Institute of Foreign Trade
1995-1996
Špecializované pedagogické štúdium/Specialized pedagogical study
Ekonomická univerzita, katedra pedagogiky/Ekonomická univerzita OF/University of Economics in Bratislava Department of Pedagogy
2008-2009
Školenie Desing Thinkig Approach Erasmus+Programme of the EU
Ekonomická univerzita OF/University of Economics in Bratislava
2020
Prehľad aktivít v rámci pedagogického pôsobenia na vysokej škole
Prehľad obhájených záverečných prác
Bakalárske (prvý stupeň): 56
Diplomové (druhý stupeň): 60
Prehľad výsledkov tvorivej činnosti
Počet výstupov tvorivej činnosti registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus: 3
Počet ohlasov registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus na výstupy tvorivej činnosti: 3
Počet pozvaných prednášok na medzinárodnej a národnej úrovni: 3
Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti
The Future of Tv Advertising Targeting Young Slovak Consumers / Andrej Miklošík, Peter Štarchoň, Dana Vokounová, Marína Korčoková. - KEGA 016EU-4/2019. In: Marketing and Management of Innovations. - Sumy : Sumy State University. - ISSN 2218-4511. - No. 2 (2020), pp. 122-138 online. [MIKLOŠÍK, Andrej (25%) - ŠTARCHOŇ, Peter (25%) - VOKOUNOVÁ, Dana (25%) - KORČOKOVÁ, Marína (25%)]
Kategória publikácie od 2022: V3
KLEPOCHOVÁ, Dagmar - KORČOKOVÁ, Marína - LOYDLOVÁ, Miroslava. The Impact of Consumer Behavior on Healthy Lifestyle and Disease Prevention. In Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment. International Joint Conference. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Proceedings from 19th International Joint Conference, May 24, 2019, (Prague, Czech Republic). - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4620-1. ISSN 2453-6113, pp. 124-138 online. VEGA 1/0339/18.Marketingová komunikácia a digitálne médiá : učebnica / Peter Drábik a kolektív ; recenzenti: Miroslav Karlíček, Jakub Horváth. - 2. rozšírené, modifikované vydanie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM EU v Bratislave, 2023. - 338 s. [20,72 AH] [20,72 AH]. - KEGA 029EU-4/2022. - ISBN 978-80-225-5114-4 [DRÁBIK, Peter (18,34% 3,80) - KUCHTA, Martin (20,56% 4,26) - HUTTA, Michal (8,40% 1,74) - KORČOKOVÁ, Marína (19,79% 4,10) - MAGUROVÁ, Hana (7,92% 1,64) - OŽVOLDOVÁ, Katarína (18,92% 3,92) - ŠKERLÍKOVÁ, Dominika (5,79% 1,2) - YEHOROVA, Yuliia (0,28% 0,06) - KARLÍČEK, Miroslav (rec.) - HORVÁTH, Jakub (rec.)] Kategória publikácie do 2021: ACB
Integrated Marketing Communication Through Digital Channels in Context of Generation Z in Slovakia / Peter Drábik, Marína Korčoková, Katarína Ožvoldová, Dominika Škerlíková, Martin Kuchta. - KEGA 029EU-4/2022. In: Marketing Identity [elektronický zdroj] : AI - The Future of Today : Conference Proceedings from the Annual International Scientific Conference : 14th November 2023, Trnava. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2023. - ISBN 978-80-572-0415-2. - ISSN 2729-7527. - Pp. 48-60. [DRÁBIK, Peter (20%) - KORČOKOVÁ, Marína (20%) - OŽVOLDOVÁ, Katarína (20%) - ŠKERLÍKOVÁ, Dominika (20%) - KUCHTA, Martin (20%)] Kategória publikácie do 2021: AFD
I Should Be More Sustainable, Shouldn´t I? Study of the Evolution of Sustainability Features in Customer Behaviour of Generation X and Y / Janka Kopaničová, Dagmar Klepochová, Dana Vokounová, Marína Korčoková. In: Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment [elektronický zdroj] : 24th International Joint Conference : Book of Abstracts : 23 - 24 May 2024, Bratislava, Slovakia - Prague, Czech Republic / Reviewers: Artem Artiukhov, Eduard Baumöhl ... [et al.]. - Praha : Nakladatelství Oeconomica, 2024. - ISBN 978-80-245-2520-4. - P. 25. [KOPANIČOVÁ, Janka (25%) - KLEPOCHOVÁ, Dagmar (25%) - VOKOUNOVÁ, Dana (25%) - KORČOKOVÁ, Marína (25%)] Kategória publikácie do 2021: AFG
KLEPOCHOVÁ,D - KORCOKOVÁ,M:. Manažment značky: učebnica Recenzenti: Eva Hanuláková, Gabriela Bartáková. Milan Markovič. 1 vydanie Bratislava: Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. 344 s. [20,545 AH].ISBN 978-80-225-4951-6
Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti za ostatných šesť rokov
MIKLOŠÍK, Andrej - ŠTARCHOŇ, Peter - VOKOUNOVÁ, Dana - KORČOKOVÁ, Marína. The Future of Tv Advertising Targeting Young Slovak Consumers. - Registrovaný: Web of Science. In Marketing and Management of Innovations. - Sumy : Sumy State University. ISSN 2218-4511, 2020, no. 2, pp. 122-138 online. KEGA 016EU-4/2019. KORČOKOVÁ, Marína - LOYDLOVÁ, Miroslava. Consumer Behaviour and Attitudes by Purchasing of Selected Food Products. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2020. ISSN 1339-3081, 2020, roč. 13, č. 3, s. 14-28 online. VEGA 1/0339/18. LOYDLOVÁ, Miroslava - KORČOKOVÁ, Marína - KLEPOCHOVÁ, Dagmar. Attitudes to Health Information and Pharmaceutical Products and Related Consumer Behaviour of Generations. In KNOWCON 2020. Conference. KNOWCON 2020 Knowledge on Economics and Management : Conference Proceedings. - Olomouc : Palacký University Olomouc, 2020. ISBN 978-80-244-5798-7, pp. 66-72 online. VEGA 1/0339/18. KORČOKOVÁ, Marína - LOYDLOVÁ, Miroslava. Consumer Behaviour and Attitudes by Purchasing of Selected Food Products. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2020. ISSN 1339-3081, 2020, roč. 13, č. 3, s. 14-28 online. VEGA 1/0339/18. DRÁBIK, Peter - KORČOKOVÁ, Marína - LOYDLOVÁ, Miroslava - BEDNÁR, Jozef - OŽVOLDOVÁ, Katarína - KUCHTA, Martin. Marketingová komunikácia a digitálne médiá : učebnica. Recenzenti: Ferdinand Daňo, Peter Hacek. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. 316 s. [17,54 AH]. ISBN 978-80-225-4913-4.KLEPOCHOVÁ,D - KORCOKOVÁ,M:. Manažment značky: učebnica Recenzenti: Eva Hanuláková, Gabriela Bartáková. Milan Markovič. 1 vydanie Bratislava: Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. 344 s. [20,545 AH].ISBN 978-80-225-4951-6
ŽÁK, Štefan - MIKLOŠÍK, Andrej - HASPROVÁ, Mária - KLEPOCHOVÁ, Dagmar - KOPANIČOVÁ, Janka - KORČOKOVÁ, Marína - KUCHTA, Martin - VOKOUNOVÁ, Dana. Úloha influencerov v procese nákupného rozhodovania spotrebiteľa. Recenzenti: Viera Kubičková, Gabriela Pajtinková - Bartáková. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. 100 s. [6,441 AH]. VEGA 1/0657/19. ISBN 978-80-225-4921-9.
Najvýznamnejšie ohlasy na výstupy tvorivej činnosti
projekt KEGA č. 016EU-4/2019 –„The innovative learning texts from marketing for secondary schools“ VEGA 1/0339/18 „ Health conscious consumer behaviour: determinants, perspectives and intervention possibilitie“Scientific project Implementačno-edukačný model inteligentnej podnikovej logistiky Projekt č. 032EU-4/2020 SHARE Survey of Health, Ageing and Retirement in Europe. KEGA 029EU-4/2022 Inovatívny prístup tvorby responzívnych mediálnych formátov marketingovej komunikácie firiem zameraných na internetového spotrebiteľa v prostredí digitálnych médiíÚčasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov alebo umeleckých projektov za posledných šesť rokov
projekt KEGA č. 016EU-4/2019 –„The innovative learning texts from marketing for secondary schools“ VEGA 1/0339/18 „ Health conscious consumer behaviour: determinants, perspectives and intervention possibilitie“Scientific project Implementačno-edukačný model inteligentnej podnikovej logistiky Projekt č. 032EU-4/2020 SHARE Survey of Health, Ageing and Retirement in Europe. KEGA 029EU-4/2022 Inovatívny prístup tvorby responzívnych mediálnych formátov marketingovej komunikácie firiem zameraných na internetového spotrebiteľa v prostredí digitálnych médiíAktivity v organizovaní vzdelávania
koordinátor za katedru marketingu/coordinator for the marketing department