Odbor a program: Obchod a marketing, Obchodný manažment, 2016, Ekonomická univerzita v Bratislave
Vysokoškolské vzdelanie tretieho stupňa
Odbor a program: Ekonómia a manažment, Marketingový a obchodný manažment, 2020, Ekonomická univerzita v Bratislave
Súčasné a predchádzajúce zamestnania
Odborný asistent
Ekonomická univerzita v Bratislave
2020 - súčasnosť
Interný doktorand
Ekonomická univerzita v Bratislave
2017-2020
Poradca
Slovenská spotriteľňa
2016-2017
Rozvoj pedagogických, odborných, jazykových, digitálnych a iných zručností
Google Digital Garage
Google
2020
Introduction to DATA STUDIO
Google
2020
Campaign Manager
Google
2020
Prehľad aktivít v rámci pedagogického pôsobenia na vysokej škole
Prehľad obhájených záverečných prác
Bakalárske (prvý stupeň): 17
Diplomové (druhý stupeň): 24
Prehľad výsledkov tvorivej činnosti
Počet výstupov tvorivej činnosti registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus: 19
Počet ohlasov registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus na výstupy tvorivej činnosti: 43
Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti
Kita, P., & Čvirik, M. (2024). Retailer Processes Centred on the Food Market as the Main Determinate of Business Models in the Context of Retail Size. Journal of Retailing and Consumer Services, 81, 1-10.
ČVIRIK, Marián [100 %]. The Impact of Consumer Ethnocentrism and the Patriotism on Judgement for Selected Domestic Products: The Case of Slovakia. - Registrovaný: Web of Science, Registrovaný: Scopus. In The Central European Business Review. - Praha : University of Economics Prague. ISSN 1805-4862, 2021, vol. 10, no. 3, pp. 1-17 online.
Čvirik, M., Naďová Krošláková, M., Milić Beran, I., Capor Hrosik, R., & Drábik, P. (2023). Influence of Health-Conscious Consumer Behaviour on Consumer Ethnocentrism During the COVID-19 Pandemic. Economic Research, 36(1510), 1510-1526.
ČVIRIK, Marián [100 %]. Is Health Consciousness Important at the Time of Coronavirus? The Case of Slovakia and Hungary. - Registrovaný: Web of Science, Registrovaný: Scopus. In The Central European Business Review. - Praha : University of Economics Prague. ISSN 1805-4862, 2021, vol. 10, no. 4, pp. 83-97 online.
Michálková, A., Naďová Krošláková, M., Čvirik, M., & Guaita Martínez, J. M. (2023). Analysis of Management on the Development of Regional Tourism in Europe. International Entrepreneurship and Management Journal, 19(2), 733-754.
Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti za ostatných šesť rokov
Michálková, A., Naďová Krošláková, M., Čvirik, M., & Guaita Martínez, J. M. (2023). Analysis of Management on the Development of Regional Tourism in Europe. International Entrepreneurship and Management Journal, 19(2), 733-754.
ČVIRIK, Marián [100 %]. The Impact of Consumer Ethnocentrism and the Patriotism on Judgement for Selected Domestic Products: The Case of Slovakia. - Registrovaný: Web of Science, Registrovaný: Scopus. In The Central European Business Review. - Praha : University of Economics Prague. ISSN 1805-4862, 2021, vol. 10, no. 3, pp. 1-17 online.
Čvirik, M., Naďová Krošláková, M., Milić Beran, I., Capor Hrosik, R., & Drábik, P. (2023). Influence of Health-Conscious Consumer Behaviour on Consumer Ethnocentrism During the COVID-19 Pandemic. Economic Research, 36(1510), 1510-1526.
ČVIRIK, Marián [100 %]. Is Health Consciousness Important at the Time of Coronavirus? The Case of Slovakia and Hungary. - Registrovaný: Web of Science, Registrovaný: Scopus. In The Central European Business Review. - Praha : University of Economics Prague. ISSN 1805-4862, 2021, vol. 10, no. 4, pp. 83-97 online.
Kita, P., & Čvirik, M. (2024). Retailer Processes Centred on the Food Market as the Main Determinate of Business Models in the Context of Retail Size. Journal of Retailing and Consumer Services, 81, 1-10.
Najvýznamnejšie ohlasy na výstupy tvorivej činnosti
I-24-105-00 Strategické, intervenčné a adaptačné možnosti spotrebiteľského etnocentrizmu v kontexte digitálneho a medzinárodného marketingového manažmentu. Zodpovedný riešiteľ Ing. Marián Čvirik, PhD.
VEGA 1/0012/22 Inovatívne obchodné modely formátov maloobchodných jednotiek založené na dátach geomarketingu a ich vplyv na tvorbu hodnotovej ponuky a maloobchodnej siete potravín v období digitalizácie; zodpovedný riešiteľ: prof. Ing. Kita, PhD.
KEGA 032EU-4/2020 Implementačno-edukačný model inteligentnej podnikovej logistiky; zodpovedný riešiteľ: doc. Ing. Naqibullah Daneshjo, PhD.
VEGA 1/0339/18 Zdravotne uvedomelé spotrebiteľské správanie: determinanty, perspektívy a intervenčné možnosti; zodpovedný riešiteľ: prof. Ing. D. Lesáková, PhD.
I-22-104-00 Etnocentrizmus a jeho vplyv na spotrebiteľské správanie: meranie, determinanty, strategické a intervenčné možnosti; zodpovedný riešiteľ: Ing. Marián Čvirik, PhD.
Účasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov alebo umeleckých projektov za posledných šesť rokov
I-24-105-00 Strategické, intervenčné a adaptačné možnosti spotrebiteľského etnocentrizmu v kontexte digitálneho a medzinárodného marketingového manažmentu. Zodpovedný riešiteľ Ing. Marián Čvirik, PhD.
VEGA 1/0012/22 Inovatívne obchodné modely formátov maloobchodných jednotiek založené na dátach geomarketingu a ich vplyv na tvorbu hodnotovej ponuky a maloobchodnej siete potravín v období digitalizácie; zodpovedný riešiteľ: prof. Ing. Kita, PhD.
KEGA 032EU-4/2020 Implementačno-edukačný model inteligentnej podnikovej logistiky; zodpovedný riešiteľ: doc. Ing. Naqibullah Daneshjo, PhD.
VEGA 1/0339/18 Zdravotne uvedomelé spotrebiteľské správanie: determinanty, perspektívy a intervenčné možnosti; zodpovedný riešiteľ: prof. Ing. D. Lesáková, PhD.
I-22-104-00 Etnocentrizmus a jeho vplyv na spotrebiteľské správanie: meranie, determinanty, strategické a intervenčné možnosti; zodpovedný riešiteľ: Ing. Marián Čvirik, PhD.