Odbor a program: Obchod a marketing //Sociálna a pracovná psychológia, 2002 //2007, Ekonomická univerzita v Bratislave/ Univerzita Komenského
Vysokoškolské vzdelanie tretieho stupňa
Odbor a program: Prierezové a odvetvové ekonomiky - ekonomika obchodu a priemyslu, 2008, Ekonomická univerzita v Bratislave
Súčasné a predchádzajúce zamestnania
odborný asistent
Ekonomická univerzita v Bratislave
2008 - 2023
Rozvoj pedagogických, odborných, jazykových, digitálnych a iných zručností
SEDA Recognised Teacher
Staff and Educational Development Association
2022
Prehľad aktivít v rámci pedagogického pôsobenia na vysokej škole
Prehľad obhájených záverečných prác
Bakalárske (prvý stupeň): 26
Diplomové (druhý stupeň): 41
Prehľad výsledkov tvorivej činnosti
Počet výstupov tvorivej činnosti registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus: 6
Počet ohlasov registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus na výstupy tvorivej činnosti: 13
Počet pozvaných prednášok na medzinárodnej a národnej úrovni: 1
Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti
ŽÁK, Štefan - KLEPOCHOVÁ, Dagmar - KOPANIČOVÁ, Janka - VOKOUNOVÁ, Dana Spotrebiteľské správanie. Bratislava : Sprint 2, 2022
RICHTEROVÁ, Kornélia - KLEPOCHOVÁ, Dagmar - KOPANIČOVÁ, Janka - VOKOUNOVÁ, Dana - ŽÁK, Štefan. Úvod do výskumu trhu. Bratislava : Sprint 2, 2013.
WELSH Dianne H.B.- BOTERO Isabel C.- KACIAK Eugene - KOPANIČOVÁ Janka : Family emotional support in the transformation of women entrepreneurs, Journal of Business Research,Volume 137,2021,p. 444-451, ISSN 0148-2963
KOPANIČOVÁ, Janka - KLEPOCHOVÁ, Dagmar- FRANCOVÁ, Zuzana. Use of netnography in contemporary marketing research. 2022. Central European Business Review, DOI: 10.18267/j.cebr.303
KOPANIČOVÁ, Janka - KLEPOCHOVÁ, Dagmar. Consumers in new millennium: attitudes towards adoption of new technologies in purchasing process. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2016. ISSN 1337-7493, 2016, roč. 9, č. 33, s.
Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti za ostatných šesť rokov
WELSH Dianne H.B.- BOTERO Isabel C.- KACIAK Eugene - KOPANIČOVÁ Janka : Family emotional support in the transformation of women entrepreneurs, Journal of Business Research,Volume 137,2021,p. 444-451, ISSN 0148-2963
ŽÁK, Štefan - KLEPOCHOVÁ, Dagmar - KOPANIČOVÁ, Janka - VOKOUNOVÁ, Dana Spotrebiteľské správanie. Bratislava : Sprint 2, 2022
WELSH, Dianne H.B. - BOTERO, Isabel - KACIAK, Eugene - KOPANIČOVÁ, Janka. The Importance of Family Emotional Support in the Well Being of Women in Family Enterprises. In IFERA 2020 Annual Conference. IFERA 2020 Proceedings : Generations to Generations Bridging Past and Future in Family Business. - Santander : IFERA, 2020. ISBN 979-12-200-6730-0
KOPANIČOVÁ, Janka - VOKOUNIVÁ, Dana. Cultural Differences in Coping with Changes in the External Environment: A Case of Behavioural Segmentation of Senior Consumers Based on Their Reaction to the Covid-19 Pandemic. In: The Central European Business Review - Praha : University of Economics Prague. - ISSN 1805-4862. - Vol. 12, no. 3 (2023), pp. 21-46.
KOPANIČOVÁ, Janka - KLEPOCHOVÁ, Dagmar - FRANCOVÁ, Zuzana. Use of Netnography in Contemporary Marketing Research.
In: The Central European Business Review. Praha : University of Economics Prague. - ISSN 1805-4862. - Vol. 11, no. 4 (2022), pp. 111-131
Najvýznamnejšie ohlasy na výstupy tvorivej činnosti
VEGA č. 1/0505/22 - Implementácia inovatívnych výskumných metód a techník pri skúmaní nákupného správania spotrebiteľov v podmienkach slovenského trhu výskumných agentúr a zadávateľov výskumu. 2022-2024. Spoluriešiteľ. Projekt je orientovaný na ucelené spracovanie problematiky skúmania nákupného správania spotrebiteľov s dôrazom na využívanie inovatívnych výskumných metód a techník s cieľom definovať vplyv jednotlivých atribútov digitálneho prostredia na proces zhromažďovania údajov o spotrebiteľskom správaní.
VEGA 1/0657/19 Úloha influencerov v procese nákupného rozhodovania spotrebiteľa. 2021. Riešiteľ.
VEGA 1/0224/15 – Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach nezamestnanosti a relatívnej deprivácie nezamestnaných. Riešiteľ.
Účasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov alebo umeleckých projektov za posledných šesť rokov
VEGA č. 1/0505/22 - Implementácia inovatívnych výskumných metód a techník pri skúmaní nákupného správania spotrebiteľov v podmienkach slovenského trhu výskumných agentúr a zadávateľov výskumu. 2022-2024. Spoluriešiteľ. Projekt je orientovaný na ucelené spracovanie problematiky skúmania nákupného správania spotrebiteľov s dôrazom na využívanie inovatívnych výskumných metód a techník s cieľom definovať vplyv jednotlivých atribútov digitálneho prostredia na proces zhromažďovania údajov o spotrebiteľskom správaní.
VEGA 1/0657/19 Úloha influencerov v procese nákupného rozhodovania spotrebiteľa. 2021. Riešiteľ.
VEGA 1/0224/15 – Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach nezamestnanosti a relatívnej deprivácie nezamestnaných. Riešiteľ.