Ing. Mgr. Janka Kopaničová, PhD.

Fakulta: Obchodná fakulta

Katedra: Katedra marketingu

Pozícia: odborný asistent

Hyperlink na záznam osoby

ORCID iD

Vedecko-pedagogická charakteristika osoby

Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa

Odbor a program: Obchod a marketing //Sociálna a pracovná psychológia, 2002 //2007, Ekonomická univerzita v Bratislave/ Univerzita Komenského

Vysokoškolské vzdelanie tretieho stupňa

Odbor a program: Prierezové a odvetvové ekonomiky - ekonomika obchodu a priemyslu, 2008, Ekonomická univerzita v Bratislave

Súčasné a predchádzajúce zamestnania

odborný asistent
Ekonomická univerzita v Bratislave
2008 - 2023

Rozvoj pedagogických, odborných, jazykových, digitálnych a iných zručností

SEDA Recognised Teacher
Staff and Educational Development Association
2022

Prehľad aktivít v rámci pedagogického pôsobenia na vysokej škole

Prehľad obhájených záverečných prác

Bakalárske (prvý stupeň): 26

Diplomové (druhý stupeň): 41

Prehľad výsledkov tvorivej činnosti

Počet výstupov tvorivej činnosti registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus: 6

Počet ohlasov registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus na výstupy tvorivej činnosti: 13

Počet pozvaných prednášok na medzinárodnej a národnej úrovni: 1

Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti

ŽÁK, Štefan - KLEPOCHOVÁ, Dagmar - KOPANIČOVÁ, Janka - VOKOUNOVÁ, Dana Spotrebiteľské správanie. Bratislava : Sprint 2, 2022

RICHTEROVÁ, Kornélia - KLEPOCHOVÁ, Dagmar - KOPANIČOVÁ, Janka - VOKOUNOVÁ, Dana - ŽÁK, Štefan. Úvod do výskumu trhu. Bratislava : Sprint 2, 2013. WELSH Dianne H.B.- BOTERO Isabel C.- KACIAK Eugene - KOPANIČOVÁ Janka : Family emotional support in the transformation of women entrepreneurs, Journal of Business Research,Volume 137,2021,p. 444-451, ISSN 0148-2963 KOPANIČOVÁ, Janka - KLEPOCHOVÁ, Dagmar- FRANCOVÁ, Zuzana. Use of netnography in contemporary marketing research. 2022. Central European Business Review, DOI: 10.18267/j.cebr.303 KOPANIČOVÁ, Janka - KLEPOCHOVÁ, Dagmar. Consumers in new millennium: attitudes towards adoption of new technologies in purchasing process. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2016. ISSN 1337-7493, 2016, roč. 9, č. 33, s.

Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti za ostatných šesť rokov

WELSH Dianne H.B.- BOTERO Isabel C.- KACIAK Eugene - KOPANIČOVÁ Janka : Family emotional support in the transformation of women entrepreneurs, Journal of Business Research,Volume 137,2021,p. 444-451, ISSN 0148-2963

ŽÁK, Štefan - KLEPOCHOVÁ, Dagmar - KOPANIČOVÁ, Janka - VOKOUNOVÁ, Dana Spotrebiteľské správanie. Bratislava : Sprint 2, 2022

WELSH, Dianne H.B. - BOTERO, Isabel - KACIAK, Eugene - KOPANIČOVÁ, Janka. The Importance of Family Emotional Support in the Well Being of Women in Family Enterprises. In IFERA 2020 Annual Conference. IFERA 2020 Proceedings : Generations to Generations Bridging Past and Future in Family Business. - Santander : IFERA, 2020. ISBN 979-12-200-6730-0

KOPANIČOVÁ, Janka - VOKOUNIVÁ, Dana. Cultural Differences in Coping with Changes in the External Environment: A Case of Behavioural Segmentation of Senior Consumers Based on Their Reaction to the Covid-19 Pandemic. In: The Central European Business Review - Praha : University of Economics Prague. - ISSN 1805-4862. - Vol. 12, no. 3 (2023), pp. 21-46.

KOPANIČOVÁ, Janka - KLEPOCHOVÁ, Dagmar - FRANCOVÁ, Zuzana. Use of Netnography in Contemporary Marketing Research.

In: The Central European Business Review. Praha : University of Economics Prague. - ISSN 1805-4862. - Vol. 11, no. 4 (2022), pp. 111-131

Najvýznamnejšie ohlasy na výstupy tvorivej činnosti

VEGA č. 1/0505/22 - Implementácia inovatívnych výskumných metód a techník pri skúmaní nákupného správania spotrebiteľov v podmienkach slovenského trhu výskumných agentúr a zadávateľov výskumu. 2022-2024. Spoluriešiteľ. Projekt je orientovaný na ucelené spracovanie problematiky skúmania nákupného správania spotrebiteľov s dôrazom na využívanie inovatívnych výskumných metód a techník s cieľom definovať vplyv jednotlivých atribútov digitálneho prostredia na proces zhromažďovania údajov o spotrebiteľskom správaní.

VEGA 1/0657/19 Úloha influencerov v procese nákupného rozhodovania spotrebiteľa. 2021. Riešiteľ.

VEGA 1/0224/15 – Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach nezamestnanosti a relatívnej deprivácie nezamestnaných. Riešiteľ.

Účasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov alebo umeleckých projektov za posledných šesť rokov

VEGA č. 1/0505/22 - Implementácia inovatívnych výskumných metód a techník pri skúmaní nákupného správania spotrebiteľov v podmienkach slovenského trhu výskumných agentúr a zadávateľov výskumu. 2022-2024. Spoluriešiteľ. Projekt je orientovaný na ucelené spracovanie problematiky skúmania nákupného správania spotrebiteľov s dôrazom na využívanie inovatívnych výskumných metód a techník s cieľom definovať vplyv jednotlivých atribútov digitálneho prostredia na proces zhromažďovania údajov o spotrebiteľskom správaní.

VEGA 1/0657/19 Úloha influencerov v procese nákupného rozhodovania spotrebiteľa. 2021. Riešiteľ.

VEGA 1/0224/15 – Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach nezamestnanosti a relatívnej deprivácie nezamestnaných. Riešiteľ.