Ing. Dominika Škerlíková, PhD.

Fakulta: Obchodná fakulta

Katedra: Dekanát Obchodnej fakulty

ORCID iD

Vedecko-pedagogická charakteristika osoby

Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa

Odbor a program: ekonómia a manažment, marketingový a obchodný manažment, 2017 - 2019, Ekonomická univerzita v Bratislave

Vysokoškolské vzdelanie tretieho stupňa

Odbor a program: ekonómia a manažment, marketingový a obchodný manažment, 2019 - 2022, Ekonomická univerzita v Bratislave

Súčasné a predchádzajúce zamestnania

Office manager
Black Eye Company
2017 - 2018

Junior asisstant
Fram consulting s.r.o.
2019

Referentka pre medzinárodné vzťahy a PR
Obchodná fakulta EU v Bratislave
2019 - 2022

Referentka pre marketingovú komunikáciu a PR
Obchodná fakulta EU v Bratislave
2022 - súčasnosť

Rozvoj pedagogických, odborných, jazykových, digitálnych a iných zručností

Polročný certifikovaný kurz digitálneho marketingu
Digitálna univerzita
2022 - 2023

Prehľad aktivít v rámci pedagogického pôsobenia na vysokej škole

Prehľad obhájených záverečných prác

Bakalárske (prvý stupeň): 10

Prehľad výsledkov tvorivej činnosti

Počet výstupov tvorivej činnosti registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus: 1

Počet ohlasov registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus na výstupy tvorivej činnosti: 1

Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti

Electromobility as a Part of Communally Beneficial Innovations in Transport and its Perception by Slovak Consumers / Ferdinand Daňo, Samer Khouri, Peter Drábik, Dominika Vernerová, Marek Kukura. - VEGA 1/0046/20, VEGA 1/0797/20.

In: Transformations in Business & Economics. - Vilnius : Kaunas Faculty. - ISSN 2538-872X. - Vol. 20, no. 3 (2021), pp. 132-150 online. (2021: 1.824 - IF, 0.370 - SJR, Q3 - JCR Best Q).


Rational Consumer in the Context of Environmental Protection / Peter Drábik, Róbert Rehák, Dominika Vernerová, Marek Kukura. - VEGA 1/0046/20. In: Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie = journal for economic theory, economic policy, social and economic forecasting = Journal of economics : journal for economic theory, economic policy, social and economic forecasting. - Bratislava : Ekonomický ústav SAV : Prognostický ústav SAV, 2020. - ISSN 0013-3035. - Roč. 68, č. 10 (2020), s. 1081-1104 online. (2020: 0.690 - IF, 0.260 - SJR, Q4 - JCR Best Q).

Distribúcia : distribúcia v marketingu : distribučný manažment / Ferdinand Daňo - Peter Drábik - Róbert Rehák - Dominika Vernerová ; recenzenti: Milan Oreský, Miroslav Karlíček, Ivan Bzdúšek. - 1. vydanie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. - 327 s. [18,48 AH] [18,48 AH]. - ISBN 978-80-225-4962-2

Impact of the Pandemic COVID-19 on Consumer Shopping Behaviour in Slovakia / Dominika Vernerová. - VEGA 1/0046/20.

In: Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Proceedings from 21th International Joint Conference, May 20 - 21, 2021, Prague, Czech Republic - Bratislava, Slovakia / Compiled by: Paulína Krnáčová, Ivan Hlavatý ; Reviewers: Jarolím Antal, Ilya Bolotov... [et al.] [elektronický zdroj]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. - ISBN 978-80-225-4816-8. - ISSN 2453-6113. - Pp. 250-262 online.

Logistics in the Conditions of the Slovak Republic / Dominika Vernerová, Marián Čvirik. - VEGA 1/0046/20.

In: Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie [elektronický zdroj] : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave : cestovný ruch - všeobecná ekonomika - obchod - služby - podnikanie - regionálny rozvoj = Economy of Tourism and Entrepreneurship: Scientific Journal. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2021. - ISSN 2453-9988. - Roč. 13, č. 2 (2021), s. 44-50 online.

Najvýznamnejšie ohlasy na výstupy tvorivej činnosti

VEGA 1/0046/20 "Postoj spotrebiteľov vo vzťahu k elektromobilite na trhu automobilov v Slovenskej republike", doba riešenia 2020-2022, zodp. r. prof. Ing. F. Daňo, PhD.

KEGA 029EU-4/2022 "Inovatívny prístup tvorby responzívnych mediálnych formátov marketingovej komunikácie firiem zameraných na internetového spotrebiteľa v prostredí digitálnych médií", doba riešenia 2022-2023, zodp. r. doc. Ing. P. Drábik, PhD., MSc.

PMVP I-22-104-00 "Etnocentrizmus a jeho vplyv na spotrebiteľské správanie: meranie, determinanty, strategické a intervenčné možnosti", doba riešenia 2022, zodp. r. Ing. M. Čvirik, PhD.

Účasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov alebo umeleckých projektov za posledných šesť rokov

VEGA 1/0046/20 "Postoj spotrebiteľov vo vzťahu k elektromobilite na trhu automobilov v Slovenskej republike", doba riešenia 2020-2022, zodp. r. prof. Ing. F. Daňo, PhD.

KEGA 029EU-4/2022 "Inovatívny prístup tvorby responzívnych mediálnych formátov marketingovej komunikácie firiem zameraných na internetového spotrebiteľa v prostredí digitálnych médií", doba riešenia 2022-2023, zodp. r. doc. Ing. P. Drábik, PhD., MSc.

PMVP I-22-104-00 "Etnocentrizmus a jeho vplyv na spotrebiteľské správanie: meranie, determinanty, strategické a intervenčné možnosti", doba riešenia 2022, zodp. r. Ing. M. Čvirik, PhD.

Participácia na výučbe

Post not found for the author