Ing. Dana Vokounová, PhD.
Fakulta: Obchodná fakulta
Katedra: Katedra marketingu
Pozícia: odborný asistent/assistant professor
Vedecko-pedagogická charakteristika osoby
Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
Odbor a program: Ekonomicko-matematické výpočty/Economic and mathematical calculations, 1985, Vysoká škola ekonomická/University of Economics
Vysokoškolské vzdelanie tretieho stupňa
Odbor a program: Odvetvové a prierezové ekonomiky, špecializácia Ekonomiky obchodu a priemyslu/Sectoral and cross-sectional economies, specialization Economics of trade and industry, 2002, Ekonomická univerzita v Bratislave/University of Economics in Bratislava
Súčasné a predchádzajúce zamestnania
odborný asistent/assistant professor
Ekonomická univerzita v Bratislave/University of Economics in Bratislava
od1995/from 1995
Programátor - analytik/Programmer - analyst
Výskumný ústav hydinárstva/Poultry Research Institute
1985-1995
Rozvoj pedagogických, odborných, jazykových, digitálnych a iných zručností
Certifikát z Marketingu/Certificate in Marketing
Rakúska obchodná komora/Austrian Chamber of Commerce
2000
Prehľad aktivít v rámci pedagogického pôsobenia na vysokej škole
Prehľad obhájených záverečných prác
Bakalárske (prvý stupeň): 90
Diplomové (druhý stupeň): 130
Prehľad výsledkov tvorivej činnosti
Počet výstupov tvorivej činnosti registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus: 4
Počet ohlasov registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus na výstupy tvorivej činnosti: 22
Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti
VOKOUNOVÁ, Dana - KOPANIČOVÁ, Janka. Can I be opened? - Registrovaný: Web of Science. In Central and Eastern Europe in the changing business environment. International joint conference. Central and Eastern Europe in the changing business environment : proceedings of 16th international joint conference : may 27, 2016, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovakia. - Prague : Oeconomica Publishing House, University of Economics, Prague, 2016 MIKLOŠÍK, Andrej - ŠTARCHOŇ, Peter - VOKOUNOVÁ, Dana - KORČOKOVÁ, Marína. The Future of Tv Advertising Targeting Young Slovak Consumers. - Registrovaný: Web of Science. In Marketing and Management of Innovations. - Sumy : Sumy State University. ISSN 2218-4511, 2020 VOKOUNOVÁ, Dana. Správanie a hodnoty & zodpovednosť. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013/VOKOUNOVÁ, Dana. Behavior and Values & Responsibility. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013 RICHTEROVÁ, Kornélia - KLEPOCHOVÁ, Dagmar - KOPANIČOVÁ, Janka - VOKOUNOVÁ, Dana - ŽÁK, Štefan. Úvod do výskumu trhu. Bratislava : Sprint 2, 2013/RICHTEROVÁ, Kornélia - KLEPOCHOVÁ, Dagmar - KOPANIČOVÁ, Janka - VOKOUNOVÁ, Dana - ŽÁK, Štefan. Introduction to Market Research. Bratislava : Sprint 2, 2013 VOKOUNOVÁ, Dana. Segmentácia trhu : teoretické východiská a aplikácie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006/VOKOUNOVÁ, Dana. Market Segmentation: Theoretical Background and Applications. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti za ostatných šesť rokov
VOKOUNOVÁ, Dana. Generation Y – Health Related Attitudes and Behaviour. - Registrovaný: Web of Science. In Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment. International Joint Conference. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Proceedings of 18th International Joint Conference : May 25, 2018, Bratislava, Slovakia and Prague, Czech Republic. - Praha : Oeconomica Publishing House, University of Economics, Prague, 2018 MIKLOŠÍK, Andrej - ŠTARCHOŇ, Peter - VOKOUNOVÁ, Dana - KORČOKOVÁ, Marína. The Future of Tv Advertising Targeting Young Slovak Consumers. - Registrovaný: Web of Science. In Marketing and Management of Innovations. - Sumy : Sumy State University. ISSN 2218-4511, 2020Žák, Štefan.- Klepochová, Dagmar - Kopaničová, Janka - Vokounová, Dana. Spotrebiteľské správanie. Bratislava : Sprint 2, 2022
HASPROVÁ, Mária - VOKOUNOVÁ, Dana - ŽÁK, Štefan - RUŽIČKA, Tomáš. Generational Comparison of Attitudes Towards Health and Senescence. - Registrovaný: Web of Science. In Marketing Identity 2017: Online Rules. International Scientific Conference. Marketing Identity: Online Rules - Part II. : Conference Proceedings from International Scientific Conference : 7th – 8th November 2017, Congress Hall of the Slovak Academy of Sciences, Smolenice, Slovak Republic. - Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, 2017 MIKLOŠÍK, Andrej - HASPROVÁ, Mária - KORČOKOVÁ, Marína - KUCHTA, Martin - ŠTARCHOŇ, Peter - VOKOUNOVÁ, Dana - ŽÁK, Štefan. Marketing pre stredné školy : moderná učebnica. Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2020/MIKLOŠÍK, Andrej - HASPROVÁ, Mária - KORČOKOVÁ, Marína - KUCHTA, Martin - ŠTARCHOŇ, Peter - VOKOUNOVÁ, Dana - ŽÁK, Štefan. Marketing for High Schools: Modern Textbook Bratislava : Comenius University in Bratislava, 2020VOKOUNOVÁ, Dana. Wine Through the Eyes of Two Generations. In: Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Proceedings from 21th International Joint Conference, May 20 - 21, 2021, Prague, Czech Republic - Bratislava, Slovakia