Ing. Dagmar Klepochová, PhD.
Fakulta: Obchodná fakulta
Katedra: Katedra marketingu
Pozícia: odborná asistentka/Assistant Professor
Vedecko-pedagogická charakteristika osoby
Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
Odbor a program: Ekonomika vnútorného obchodu/Internal trade economics, 1990, Vysoká škola ekonomická v Bratislave/University of Economics
Vysokoškolské vzdelanie tretieho stupňa
Odbor a program: Odvetvové a prierezové ekonomiky, ekonomika obchodu a priemyslu/Sectoral and Cross-sectional Economies - Economics of Trade and Industry, 1998, Ekonomická Univerzita v Bratislave/University of Economics in Bratislava - Faculty of Commerce
Súčasné a predchádzajúce zamestnania
odborná asistentka/Assistant Professor
Ekonomická univerzita v Bratislave - Obchodná fakulta/University of Economics in Bratislava - Faculty of Commerce
1998 - 2023
tajomník Katedry marketingu/Secretary of the Department of Marketing
Ekonomická univerzita v Bratislave/ University of Economics in Bratislava - Faculty of Commerce
2019 _ 2024
asistentka/Assistant
Ekonomická univerzita v Bratislave - Obchodná fakulta/University of Economics in Bratislava - Faculty of Commerce
1991 - 1998
Rozvoj pedagogických, odborných, jazykových, digitálnych a iných zručností
Špecializované pedagogické štúdium na Katedre pedagogiky/Specialized Additional Pedagogical Study
Ekonomická univerzita v Bratislave - Národohospodárska fakulta / University of Economics in Bratislava - Faculty of National Economy
1992
kurz Project based learning & Design thinking / Project Based Learning & Design Thinking Course
Ekonomická univerzita v Bratislave - Obchodná fakulta / University of Economics in Bratislava - Faculty of Commerce
2019
Prehľad aktivít v rámci pedagogického pôsobenia na vysokej škole
Prehľad obhájených záverečných prác
Bakalárske (prvý stupeň): 45
Diplomové (druhý stupeň): 52
Prehľad výsledkov tvorivej činnosti
Počet výstupov tvorivej činnosti registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus: 4
Počet ohlasov registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus na výstupy tvorivej činnosti: 2
Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti
RICHTEROVÁ, Kornélia - KLEPOCHOVÁ, Dagmar - KOPANIČOVÁ, Janka - ŽÁK, Štefan. Spotrebiteľské správanie. Recenzovali: Júlia Lipianska, Mária Tajtáková. 1. vyd. Bratislava : Sprint 2, 2015. 401 s. [22,89 AH]. VEGA 1/0652/10, VEGA 1/0418/11, VEGA 1/0612/12. ISBN 978-80-89710-18-8. KOPANIČOVÁ, Janka - KLEPOCHOVÁ, Dagmar. Consumers in new millennium: attitudes towards adoption of new technologies in purchasing process. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, Universityof Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2016. ISSN 1337-7493, 2016, roč. 9, č. 33, s. 65-74. VEGA1/0224/15. KLEPOCHOVÁ, Dagmar. Mobile Health – Attitudes for Using Mobile Applications Designed to Monitor Health. The Study of Consumer Behaviour of Seniors and Generation Y. - Registrovaný: Web of Science. In Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment. International Joint Conference. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Proceedings of 18th International Joint Conference : May 25, 2018, Bratislava, Slovakia and Prague, Czech Republic. - Praha : Oeconomica Publishing House, University of Economics, Prague, 2018. ISBN 978-80-245-2265-4. ISSN 2453-6113, p. 161-170 CD-ROM. VEGA 1/0637/17. KOPANIČOVÁ, Janka - KLEPOCHOVÁ, Dagmar - FRANCOVÁ, Zuzana. Use of Netnography in Contemporary Marketing Research. In Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment. International Joint Conference. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Book of Abstracts of 21st International Joint Conference. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4817-5, pp. 23 online.KLEPOCHOVÁ, Dagmar - KORČOKOVÁ, Marína. Manažment značky. Recenzovali: Eva Hanuláková, Gabriela Bartáková-Pajtinková, Milan Markovič. 1. vydanie. Bratislava: EKONÓM, 2022. 344 s. [20,545 AH]. ISBN 978-80-225-4951- 6
ADF KOPANIČOVÁ, Janka - KLEPOCHOVÁ, Dagmar. Consumers in new millennium: attitudes towards adoption of new technologies in purchasing process. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2016. ISSN 1337-7493, 2016, roč. 9, č. 33, s. 65-74. VEGA 1/0224/15.
AFC KOPANIČOVÁ, Janka - KLEPOCHOVÁ, Dagmar. Purchasing strategies of low income households: A study of consumer behaviour specifics among low income segment. - Registrovaný: Web of Science. In Central and Eastern Europe in the changing business environment. International joint conference. Central and Eastern Europe in the changing business environment : proceedings of 16th international joint conference : may 27, 2016, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovakia. - Prague : Oeconomica Publishing House, University of Economics, Prague, 2016. ISBN 978-80-245-2145-9. ISSN 2453-6113, s. 238-245. VEGA 1/0224/15.
AFC KLEPOCHOVÁ, Dagmar. Mobile Health – Attitudes for Using Mobile Applications Designed to Monitor Health. The Study of Consumer Behaviour of Seniors and Generation Y. - Registrovaný: Web of Science. In Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment. International Joint Conference. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Proceedings of 18th International Joint Conference : May 25, 2018, Bratislava, Slovakia and Prague, Czech Republic. - Praha : Oeconomica Publishing House, University of Economics, Prague, 2018. ISBN 978-80-245-2265-4. ISSN 2453-6113, p. 161-170 CD-ROM. VEGA 1/0637/17.
LOYDLOVÁ, Miroslava - KORČOKOVÁ, Marína - KLEPOCHOVÁ, Dagmar. Postoje k informáciám o zdraví a farmaceutickým výrobkom a súvisiace spotrebiteľské správanie generácií. V KNOWCON 2020. Konferencia. KNOWCON 2020 Znalosti o ekonomike a manažmente : Zborník z konferencie. - Olomouc : Univerzita Palackého v Olomouci, 2020. ISBN 978-80-244-5798-7, s. 66-72 online. VEGA 1/0339/18.
Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti za ostatných šesť rokov
KLEPOCHOVÁ, Dagmar - KORČOKOVÁ, Marína - LOYDLOVÁ, Miroslava. Vplyv spotrebiteľského správania na zdravý životný štýl a prevenciu chorôb. v strednej a východnej Európe v meniacom sa podnikateľskom prostredí. Medzinárodná spoločná konferencia. Stredná a východná Európa v meniacom sa podnikateľskom prostredí : Zborník z 19. medzinárodnej spoločnej konferencie, 24. mája 2019, (Praha, Česká republika). - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4620-1. ISSN 2453-6113, s. 124-138 online. VEGA 1/0339/18.
ADF KLEPOCHOVÁ, Dagmar. Stravovacie návyky Slovákov vybraných generácií a ich postoje k nákupu zdravých potravín. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2019. ISSN 1339-3081, 2019, roč. 12, č. 2, s. 250-260 online. VEGA 1/0339/18.
ADM01 KOPANIČOVÁ, Janka - KLEPOCHOVÁ, Dagmar - FRANCOVÁ, Zuzana. Use of Netnography in Contemporary Marketing Research. In Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment. International Joint Conference. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Book of Abstracts of 21st International Joint Conference. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4817-5, pp. 23 online. Registrované v databáze: WOS, SCOPUS, Kategória: V3, 0,324-SJR, Q3-JCI Best Q
ACB01 KLEPOCHOVÁ, Dagmar - KORČOKOVÁ, Marína. Manažment značky. Recenzovali: Eva Hanuláková, Gabriela Bartáková-Pajtinková, Milan Markovič. 1. vydanie. Bratislava: EKONÓM, 2022. 344 s. [20,545 AH]. ISBN 978-80-225-4951- 6
ACB02 ŽÁK, Štefan - KLEPOCHOVÁ, Dagmar - KOPANIČOVÁ, Janka - VOKOUNOVÁ, Dana. Spotrebiteľské správanie. 1. vydanie. Bratislava: Sprint 2, 2022 - 386 str. VEGA 1/0505/22-ISBN 978-80-89710-57-7
KORČOKOVÁ, Marína - LOYDLOVÁ, Miroslava. Consumer Behaviour and Attitudes by Purchasing of Selected Food Products. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2020. ISSN 1339-3081, 2020, roč. 13, č. 3, s. 14-28 online. VEGA 1/0339/18.
ŽÁK,Štefan a kol..Úloha influencerov v procese nákupného rozhodovania spotrebiteľa. 1. vydanie. Bratislava: Vydavateľstvo EKONÓM, 2021 - 100 s.- VEGA 1/0657/19 - ISBN 978-80-225-4921-9, KLEPOCHOVÁ, Dagmar (11%, 0,71 - AH)
ŠEVČÍKOVÁ, Renáta, KLEPOCHOVÁ Dagmar. DESIGN INNOVATION TO INCREASE THE COMPETITIVENESS OF COMPANIES. Medzinárodná vedecká konferencia Trendy a inovatívne prístupy v podnikových procesoch 2023. 12.- 14. september 2023, Poľsko, KEGA 030EU-4/2022
Najvýznamnejšie ohlasy na výstupy tvorivej činnosti
VEGA č. 1/0637/17 - Konštrukcia modelu rozhodovania spotrebiteľa v segmente mobilného zdravotníctva zameraná na identifikáciu atribútov ovplyvniteľných marketingovým inštrumentáriom. 2017-2018. Projekt je orientovaný na konštrukciu modelu rozhodovania spotrebiteľa o nákupe zariadení a aplikácií v segmente mobilného zdravotníctva zameranú na identifikáciu tých atribútov rozhodovacieho procesu, ktoré sú efektívne ovplyvniteľné marketingovým inštrumentáriom. / VEGA n. 1/0637/17 Construction of a consumer decision-making model in the mobile healthcare segment focused on the identification of attributes that can be influenced by marketing instruments. 2017-2018. The project is focused on the construction of the consumer decision-making model of on the purchase of devices and applications in the mobile health segment aimed to identify the attributes of decision-making process that are effective influenced by marketing tools. VEGA 1/0339/18 „Zdravotne uvedomelé spotrebiteľské správanie: determinanty, perspektívy a intervenčné možnosti“ 2018- 2020/Health conscious consumer behaviour: determinants, perspectives and intervention possibilities”. 2018-2020 VEGA 1/0224/15 – Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach nezamestnanosti a relatívnej deprivácie nezamestnaných: implikácia pre decízne rozhodnutia a podnikateľskú prax. 2015-2017/VEGA 1/0224/15 Consumer behavior and individual consumption in the periods of unemployment and relative deprivation of unemployed population: implications for decision taking bodies and business. 2015- 2017. VEGA č. 1/0505/22 - Implementácia inovatívnych výskumných metód a techník pri skúmaní nákupného správania spotrebiteľov v podmienkach slovenského trhu výskumných agentúr a zadávateľov výskumu. 2022-2024. Spoluriešiteľ. Projekt je orientovaný na ucelené spracovanie problematiky skúmania nákupného správania spotrebiteľov s dôrazom na využívanie inovatívnych výskumných metód a techník s cieľom definovať vplyv jednotlivých atribútov digitálneho prostredia na proces zhromažďovania údajov o spotrebiteľskom správaní. / VEGA n. 1/0505/22 - Implementation of innovative research methods and techniques in the consumer behavior research in the conditions of the Slovak market of research suppliers and research buyers. 2022-2024. Solver. The project is focused on the comprehensive elaboration of the issue of examining consumer shopping behavior with emphasis on the use of innovative research methods and techniques in order to define the impact of individual attributes of the digital environment on the process of collecting data on consumer behavior.KEGA 030EU-4/2022- Integrované manažérstvo environmentálnej kvality v sieti dodávateľov automobilovej výroby. Spoluriešiteľ.
Účasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov alebo umeleckých projektov za posledných šesť rokov
VEGA č. 1/0637/17 - Konštrukcia modelu rozhodovania spotrebiteľa v segmente mobilného zdravotníctva zameraná na identifikáciu atribútov ovplyvniteľných marketingovým inštrumentáriom. 2017-2018. Projekt je orientovaný na konštrukciu modelu rozhodovania spotrebiteľa o nákupe zariadení a aplikácií v segmente mobilného zdravotníctva zameranú na identifikáciu tých atribútov rozhodovacieho procesu, ktoré sú efektívne ovplyvniteľné marketingovým inštrumentáriom. / VEGA n. 1/0637/17 Construction of a consumer decision-making model in the mobile healthcare segment focused on the identification of attributes that can be influenced by marketing instruments. 2017-2018. The project is focused on the construction of the consumer decision-making model of on the purchase of devices and applications in the mobile health segment aimed to identify the attributes of decision-making process that are effective influenced by marketing tools. VEGA 1/0339/18 „Zdravotne uvedomelé spotrebiteľské správanie: determinanty, perspektívy a intervenčné možnosti“ 2018- 2020/Health conscious consumer behaviour: determinants, perspectives and intervention possibilities”. 2018-2020 VEGA 1/0224/15 – Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach nezamestnanosti a relatívnej deprivácie nezamestnaných: implikácia pre decízne rozhodnutia a podnikateľskú prax. 2015-2017/VEGA 1/0224/15 Consumer behavior and individual consumption in the periods of unemployment and relative deprivation of unemployed population: implications for decision taking bodies and business. 2015- 2017. VEGA č. 1/0505/22 - Implementácia inovatívnych výskumných metód a techník pri skúmaní nákupného správania spotrebiteľov v podmienkach slovenského trhu výskumných agentúr a zadávateľov výskumu. 2022-2024. Spoluriešiteľ. Projekt je orientovaný na ucelené spracovanie problematiky skúmania nákupného správania spotrebiteľov s dôrazom na využívanie inovatívnych výskumných metód a techník s cieľom definovať vplyv jednotlivých atribútov digitálneho prostredia na proces zhromažďovania údajov o spotrebiteľskom správaní. / VEGA n. 1/0505/22 - Implementation of innovative research methods and techniques in the consumer behavior research in the conditions of the Slovak market of research suppliers and research buyers. 2022-2024. Solver. The project is focused on the comprehensive elaboration of the issue of examining consumer shopping behavior with emphasis on the use of innovative research methods and techniques in order to define the impact of individual attributes of the digital environment on the process of collecting data on consumer behavior.KEGA 030EU-4/2022- Integrované manažérstvo environmentálnej kvality v sieti dodávateľov automobilovej výroby. Spoluriešiteľ.