Professional Communication in Foreign Language

Vyučujúci

Zaradený v študijných programoch

Výsledky vzdelávania

Cieľom predmetu je prostredníctvom aktívnej komunikácie so študentami upevniť ich konverzačné spôsobilosti a odbornú terminológiu v cudzom jazyku z oblasti marketingu, maloobchodu a zahraničného obchodu.
Vedomosti: Aktívne osvojenie si odbornej terminológie používanej v oblasti podnikového obchodu a marketingu v cudzom jazyku. Vedieť viesť odborný dialóg s predstaviteľmi podnikovo hospodárskej praxe v cudzom jazyku. Prehĺbenie a upevnenie získaných vedomostí a ich aktívne využívanie v obchodnej praxi.
Kompetentnosti: Spôsobilosť viesť obchodné rokovania v cudzom jazyku s využitím aktívnej znalosti terminológie. Kompetentnosť aktívne využívať odbornú slovnú zásobu v cudzom jazyku. Schopnosť aktívne v logickej štruktúre prezentovať výsledky semestrálnych prác.
Zručnosti: Poznanie a prehĺbenie komunikačnej znalosti v danej oblasti. Spôsobilosť viesť odborný dialóg s predstaviteľmi podnikovohospodárskej praxe v cudzom jazyku. Schopnosť komunikovať s potenciálnymi zahraničnými pracovnými partnermi, prípadne zamestnávateľmi.

Stručná osnova predmetu

Semináre:
Odborná komunikácia a riešenie prípadových štúdií počas seminárov s aktívnou participáciou študentov, či už individuálne, prípadne ako súčasť tímovej práce na témy:
1. Marketing,
2. Marketingový mix.
3. Segmentácia trhu.
4. Spotrebiteľské správanie.
5. Reklama.
6. Podpora predaja.
7. Komunikačné stratégie.
8. Zahraničný obchod.
9. Platobný styk.
10. Logistika.
11. Prezentácia projektov študentov k vybraným témam.
12. Prezentácia projektov študentov k vybraným témam.
13. Prezentácia projektov študentov k vybraným témam.

Odporúčaná literatúra

FARRAL, C. LINDSLEY, M.: Proffesional English in Use: Marketing. Cambridge University Press. 2008. ISBN 978-5217-026-90
EMMERSON, P.: Business English Handbook. Advanced. MacMillan. 2007. ISBN 978-1405-0860-59
CERAMELLA, N. – LEE, E.: Cambridge English for the Media. Student's Book with Audio CD. Cambridge University Press. 2008. ISBN 9780521724579

Sylabus predmetu

Semináre: Odborná komunikácia a riešenie prípadových štúdií počas seminárov s aktívnou participáciou študentov, či už individuálne, prípadne ako súčasť tímovej práce na témy: 1. Marketing, 2. Marketingový mix. 3. Segmentácia trhu. 4. Spotrebiteľské správanie. 5. Reklama. 6. Podpora predaja. 7. Komunikačné stratégie. 8. Zahraničný obchod. 9. Platobný styk. 10. Logistika. 11. Prezentácia projektov študentov k vybraným témam. 12. Prezentácia projektov študentov k vybraným témam. 13. Prezentácia projektov študentov k vybraným témam.

Podmienky na absolvovanie predmetu

Celkové hodnotenie 100 %.
aktívna účasť na cvičeniach: 40 %
projekt: 60 %.
Spolu: minimálne 51% z priebežného hodnotenia a 51% zo skúšky.

Pracovné zaťaženie študenta

Celkové študijné zaťaženie:
práca a účasť na cvičeniach – 26 hod.
príprava na cvičenia– 26 hod.
príprava na skúšku - 26 hod.
Spolu: 78 hod.

Jazyk, ktorého znalosť je potrebná na absolvovanie predmetu

anglický

Dátum schválenia: 20.02.2023

Dátum poslednej zmeny: 01.07.2022

Dátum schválenia: 20.02.2023

Dátum poslednej zmeny: 01.07.2022