Priamy marketing
- Kredity: 3
- Ukončenie: Skúška
- Rozsah: 0P + 2C
- Semester: zimný
- Ročník: 2
- Podnikovohospodárska fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach
Vyučujúci
Zaradený v študijných programoch
Výsledky vzdelávania
Cieľom je oboznámiť študentov s formami priameho marketingu a využitie jeho vlastností pre interaktívne vzťahy s cieľovým publikom. Internet a digitálna komunikácia ako nevyhnutná súčasť komunikačného programu.
Stručná osnova predmetu
Semináre:
Úvodný seminár, oboznámenie s podmienkami, s podmienkami na udelenie priebežného hodnotenia a absolvovanie skúšky. Opakovanie základných pojmov a definícii. Rozdelenie zadaní.
Charakteristika priameho marketingu ako interaktívneho systému formovania priamych vzťahov a individualizácie ponuky. Prezentácie.
Ciele priameho marketingu. Prezentácie.
Klasické a moderné média priameho marketingu. Prezentácie.
Proces plánovania a realizácie akcií , príklady, modelové situácie.
Priebežné hodnotenie č.1 - písomná previerka.
Priame médiá. Prezentácie.
Masové médiá – príklady. Prezentácie.
Základné formy priameho marketingu. Prezentácie.
Aplikácia druhov priameho marketingu na praktickom príklade.
Priebežné hodnotenie č. 2 - písomná previerka.
Prezentovanie zadaní.
Zhrnutie, opravné priebežné hodnotenie. Odovzdanie projektu.
Odporúčaná literatúra
Základná literatúra
ABRAHAM, V. – JERIN, J. (2019). An Empirical Study on Direct Marketing As the Most Effective Form of Marketing in the Digitalized Marketing Environment. In: INTERNATIONAL JOURNAL OF RESEARCH SCIENCE & MANAGEMENT, Vol. 6, Issue 1, p. 18-24. ISSN: 2349-5197. DOI: 10.5281/zenodo.2536255.
TEAHAN, M. H. (2015). Direct and Digital Marketing Guide for Developing and Least Developed Countries. Bern: UPU, 2015. ISBN 978-92-95025-70-7.
KOTLER, P. – KELLER, K. L. (2013). Marketing managemnt. Praha: Grada Publishing, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.
Doplňujúca literatúra:
NÍZKA, H. (2002). Priamy marketing. Bratislava: IURA Edition, 2002. ISBN 978-7261-154-6.
ŠTARCHOŃ, P. a kol.. (2004). Priamy marketing alebo priama cesta ako získať a udržať zákazníka. Bratislava: Vydavateľstvo Direkt Marketing Beta, 2004. 295 s. ISBN 80-969078-5-9.
Sylabus predmetu
Semináre: Úvodný seminár, oboznámenie s podmienkami, s podmienkami na udelenie priebežného hodnotenia a absolvovanie skúšky. Opakovanie základných pojmov a definícii. Rozdelenie zadaní. Charakteristika priameho marketingu ako interaktívneho systému formovania priamych vzťahov a individualizácie ponuky. Prezentácie. Ciele priameho marketingu. Prezentácie. Klasické a moderné média priameho marketingu. Prezentácie. Proces plánovania a realizácie akcií , príklady, modelové situácie. Priebežné hodnotenie č.1 - písomná previerka. Priame médiá. Prezentácie. Masové médiá – príklady. Prezentácie. Základné formy priameho marketingu. Prezentácie. Aplikácia druhov priameho marketingu na praktickom príklade. Priebežné hodnotenie č. 2 - písomná previerka. Prezentovanie zadaní. Zhrnutie, opravné priebežné hodnotenie. Odovzdanie projektu.
Podmienky na absolvovanie predmetu
Zadanie, priebežný test
ústna skúška
priebežné testy - 20 %
prezentácia zadaní - 20 %
ústna skúška – 60 %
Pracovné zaťaženie študenta
účasť na prednáškach = 26 hodín
príprava na prednášky = 26 hodín
príprava na skúšku = 26 hodín
Celková študijná záťaž: 78 hodín
Jazyk, ktorého znalosť je potrebná na absolvovanie predmetu
slovenský
Dátum schválenia: 13.02.2023
Dátum poslednej zmeny: 04.07.2022
Dátum schválenia: 13.02.2023
Dátum poslednej zmeny: 04.07.2022