Event marketing
- Kredity: 3
- Ukončenie: Skúška
- Rozsah: 0P + 2C
- Semester: zimný
- Ročník: 2
- Podnikovohospodárska fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach
Vyučujúci
Zaradený v študijných programoch
Výsledky vzdelávania
Cieľom predmetu je efektívne osvojiť si princípy Event marketingu, vedieť aplikovať nástroje Event marketingu v konkrétnom podniku pri rešpektovaní špecifík eventovej udalosti.. Prioritou je prepojenie zážitku a emócie vo vzťahu k obchodným cieľom podniku. Študent získa schopnosť aplikovať teoretické poznatky v konkrétnych situáciách.
Vedomosti:
Poznať event marketing, jeho nástroje, s možnosti ich aplikácie s rešpektovaním špecifík jednotlivých eventových udalostí. Poznať a vedieť plánovať event marketing aktivity podľa špecifík dielčich segmentov trhu. Vedieť plánovať eventové podujatia v nadväznosti a v synergii s marketingovými aktivitami jednotlivých subjektov ako celku.
Kompetentnosti:
Kompetentnosť efektívne riadiť implementáciu event marketingu ako prvku integrovanej komunikačnej a marketingovej politiky podnikov a iných typov organizácií. Kompetentnosť vedieť plánovať a riadiť aktivity event marketingu v online prostredí a s rešpektovaním súčasných trendov.
Zručnosti:
Manažérska zručnosť v oblasti tvorby a realizácie vhodného eventu v súlade s ostatnými nástrojmi marketingovej komunikácie a cieľmi podniku. Podpora rozvoja tímovej práce študentov a schopnosť plánovať event marketingové aktivity v závislosti od typu podnikateľského subjektu a plánovanej udalosti. Rozvoj prezentačných zručností pri zdieľaní výsledkov riešení prípadových štúdií a tímových seminárnych prác.
Stručná osnova predmetu
Semináre:
Organizácia práce počas semestra, podmienky zápočtu. Zadanie kolektívnych prípadových štúdií na priebežné riešenie a prezentáciu event aktivít študentov počas seminárov.
Charakteristika eventu ako marektingového nástroja, praktické príklady z podnikovej praxe
Vývoj event marketingu, pojmový aparát
Event marketing v aplikácii na vzťahy s verejnosťou: aplikácia na konkrétne prípady, riešenie prípadových štúdií zameraných na aplikáciu vybraných nástrojov event marketingu ako prostriedku na vytváranie pozitívneho obrazu subjektu v očiach verejnosti a záujmových skupín.
Teória a prax event marketingu: aplikácia na konkrétne podnikateľské subjekty, tímová práca študentov
Sponzoring a event marketing: riešenie prípadových štúdií
E- event marketing: riešenie prípadových štúdií
Event marketing festivalových podujatí: priebežný test
Firemný event marketing, prezentácia semestrálnych prác
Event marketing kongresov a výstav, prezentácia semestrálnych prác
Marketing spoločenských udalostí, prezentácia semestrálnych prác
Trendy v event marketingu, prezentácia semestrálnych prác
Vyhodnotenie semestra
Odporúčaná literatúra
Základná literatúra:
FREY, P. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. Praha: Management Press, Albatros Media, 2017, 212 p. ISBN 8072613898
KARLÍČEK M. - KRÁL P. Marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, 2011, ISBN 802473541
PRESTON, C.A. Event Marketing: How to Successfully Promote Events, Festivals, Conventions, and Expositions. The Wiley Event Management Series, Wiley, 2012, ISBN 1118110714
REIC, I.: Events Marketing Management. Routledge, 2016. ISBN 9780415533584
ŠINDLER P. Event marketing: Jak využít emoce v marketingové komunikaci. Praha: Grada Publishing, 2003, 236 s. ISBN 8024763710
Doplňujúca literatúra:
www.m-journal.cz, https://strategie.hnonline.sk, http://www.event-promotion.cz
Sylabus predmetu
Semináre: Organizácia práce počas semestra, podmienky zápočtu. Zadanie kolektívnych prípadových štúdií na priebežné riešenie a prezentáciu event aktivít študentov počas seminárov. Charakteristika eventu ako marektingového nástroja, praktické príklady z podnikovej praxe Vývoj event marketingu, pojmový aparát Event marketing v aplikácii na vzťahy s verejnosťou: aplikácia na konkrétne prípady, riešenie prípadových štúdií zameraných na aplikáciu vybraných nástrojov event marketingu ako prostriedku na vytváranie pozitívneho obrazu subjektu v očiach verejnosti a záujmových skupín. Teória a prax event marketingu: aplikácia na konkrétne podnikateľské subjekty, tímová práca študentov Sponzoring a event marketing: riešenie prípadových štúdií E- event marketing: riešenie prípadových štúdií Event marketing festivalových podujatí: priebežný test Firemný event marketing, prezentácia semestrálnych prác Event marketing kongresov a výstav, prezentácia semestrálnych prác Marketing spoločenských udalostí, prezentácia semestrálnych prác Trendy v event marketingu, prezentácia semestrálnych prác Vyhodnotenie semestra
Podmienky na absolvovanie predmetu
Priebežné hodnotenie (40 %):
práca a aktivita na cvičeniach – 5 %,
test – 20 %,
semestrálne zadanie – 15 %.
Skúška (60 %).
Priebežné hodnotenie + skúška – minimálne 51 %
Pracovné zaťaženie študenta
práca a účasť na cvičeniach – 39 hod.
príprava na cvičenia, spracovanie semestrálneho zadania a príprava na test – 39 hod.
Spolu: 78 hod.
Jazyk, ktorého znalosť je potrebná na absolvovanie predmetu
slovenský
Dátum schválenia: 13.02.2023
Dátum poslednej zmeny: 02.07.2022
Dátum schválenia: 13.02.2023
Dátum poslednej zmeny: 02.07.2022