Odborná komunikácia v cudzom jazyku
- Kredity: 3
- Ukončenie: Skúška
- Rozsah: 0P + 2C
- Semester: zimný
- Ročník: 2
- Podnikovohospodárska fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach
Vyučujúci
Zaradený v študijných programoch
Výsledky vzdelávania
Cieľom predmetu je prostredníctvom aktívnej komunikácie so študentami upevniť ich konverzačné spôsobilosti a odbornú terminológiu v cudzom jazyku z oblasti marketingu, maloobchodu a zahraničného obchodu.
Znalosti: Aktívne osvojenie si odbornej terminológie používanej v oblasti podnikového obchodu a marketingu v cudzom jazyku. Vedieť viesť odborný dialóg s predstaviteľmi obchodnej praxe v cudzom jazyku. Prehlbovanie a upevňovanie získaných vedomostí a ich aktívne využívanie v podnikovej praxi.
Kompetencia: Schopnosť viesť obchodné rokovania v cudzom jazyku s využitím aktívnej znalosti terminológie. Schopnosť aktívne používať odbornú slovnú zásobu v cudzom jazyku. Schopnosť aktívne prezentovať výsledky semestrálnej práce v logickej štruktúre.
Zručnosť: Znalosť a prehĺbenie komunikačných znalostí v odbore. Schopnosť viesť odborný dialóg s predstaviteľmi obchodnej praxe v cudzom jazyku. Schopnosť komunikovať s potenciálnymi zahraničnými pracovnými partnermi alebo zamestnávateľmi.
Stručná osnova predmetu
Semináre:
Odborná komunikácia a riešenie prípadových štúdií počas seminárov s aktívnou participáciou študentov, či už individuálne, prípadne ako súčasť tímovej práce na témy:
Marketing,
Marketingový mix,
Segmentácia trhu,
Spotrebiteľské správanie,
Reklama,
Podpora predaja,
Komunikačné stratégie,
Zahraničný obchod,
Platobný styk
Logistika.
Prezentácia projektov študentov k vybraným témam.
Prezentácia projektov študentov k vybraným témam.
Prezentácia projektov študentov k vybraným témam.
Odporúčaná literatúra
Základná literatúra:
FARRAL, C. LINDSLEY, M.: Proffesional English in Use: Marketing. Cambridge University Press. 2008. ISBN 978-5217-026-90
CERAMELLA, N. – LEE, E.: Cambridge English for the Media. Student's Book with Audio CD. Cambridge University Press. 2008. ISBN 9780521724579
Doplňujúca literatúra:
EMMERSON, P.: Business English Handbook. Advanced. MacMillan. 2007. ISBN 978-1405-0860-59
Sylabus predmetu
Semináre: Odborná komunikácia a riešenie prípadových štúdií počas seminárov s aktívnou participáciou študentov, či už individuálne, prípadne ako súčasť tímovej práce na témy: Marketing, Marketingový mix, Segmentácia trhu, Spotrebiteľské správanie, Reklama, Podpora predaja, Komunikačné stratégie, Zahraničný obchod, Platobný styk Logistika. Prezentácia projektov študentov k vybraným témam. Prezentácia projektov študentov k vybraným témam. Prezentácia projektov študentov k vybraným témam.
Podmienky na absolvovanie predmetu
Projekt, aktívna účasť na seminároch
aktívna účasť na cvičeniach: 40%
prezentácia projektu: 60%
Spolu: minimálne 51% na hodnotenie dostatočne 51%
Hodnotenie: spolu za semester 100%
Pracovné zaťaženie študenta
Spolu: 78 hodín
práca a účasť na cvičeniach – 39 hod.
príprava na cvičenia, spracovanie projektu– 39 hod.
Jazyk, ktorého znalosť je potrebná na absolvovanie predmetu
slovenský
Dátum schválenia: 03.06.2024
Dátum poslednej zmeny: 04.07.2022
Dátum schválenia: 03.06.2024
Dátum poslednej zmeny: 04.07.2022