Odborná komunikácia v cudzom jazyku
- Kredity: 3
- Ukončenie: Skúška
- Rozsah: 10sP
- Semester: zimný
- Ročník: 2
- Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach
Vyučujúci
Zaradený v študijných programoch
Výsledky vzdelávania
Cieľom predmetu je prostredníctvom aktívnej komunikácie so študentami upevniť ich konverzačné spôsobilosti a odbornú terminológiu v cudzom jazyku z oblasti marketingu, maloobchodu a zahraničného obchodu.
Vedomosti: Aktívne osvojenie si odbornej terminológie používanej v oblasti podnikového obchodu a marketingu v cudzom jazyku. Vedieť viesť odborný dialóg s predstaviteľmi podnikovo hospodárskej praxe v cudzom jazyku. Prehĺbenie a upevnenie získaných vedomostí a ich aktívne využívanie v obchodnej praxi.
Kompetentnosti: Spôsobilosť viesť obchodné rokovania v cudzom jazyku s využitím aktívnej znalosti terminológie. Kompetentnosť aktívne využívať odbornú slovnú zásobu v cudzom jazyku. Schopnosť aktívne v logickej štruktúre prezentovať výsledky semestrálnych prác.
Zručnosti: Poznanie a prehĺbenie komunikačnej znalosti v danej oblasti. Spôsobilosť viesť odborný dialóg s predstaviteľmi podnikovohospodárskej praxe v cudzom jazyku. Schopnosť komunikovať s potenciálnymi zahraničnými pracovnými partnermi, prípadne zamestnávateľmi.
Stručná osnova predmetu
Konzultácie:
Odborná komunikácia a riešenie prípadových štúdií počas seminárov s aktívnou participáciou študentov, či už individuálne, prípadne ako súčasť tímovej práce na témy:
Marketing, Marketingový mix, Segmentácia trhu, Spotrebiteľské správanie, Reklama,
Podpora predaja, Komunikačné stratégie, Zahraničný obchod, Platobný styk, Logistika.
Prezentácia projektov študentov k vybraným témam.
Prezentácia projektov študentov k vybraným témam.
Prezentácia projektov študentov k vybraným témam.
Samoštúdium:
Marketing, Marketingový mix, Segmentácia trhu, Spotrebiteľské správanie, Reklama,
Podpora predaja, Komunikačné stratégie, Zahraničný obchod, Platobný styk, Logistika.
Odporúčaná literatúra
Základná literatúra:
FARRAL, C. LINDSLEY, M.: Proffesional English in Use: Marketing. Cambridge University Press. 2008. ISBN 978-5217-026-90
CERAMELLA, N. – LEE, E.: Cambridge English for the Media. Student's Book with Audio CD. Cambridge University Press. 2008. ISBN 9780521724579
Doplňujúca literatúra:
EMMERSON, P.: Business English Handbook. Advanced. MacMillan. 2007. ISBN 978-1405-0860-59
Sylabus predmetu
Konzultácie: Odborná komunikácia a riešenie prípadových štúdií počas seminárov s aktívnou participáciou študentov, či už individuálne, prípadne ako súčasť tímovej práce na témy: Marketing, Marketingový mix, Segmentácia trhu, Spotrebiteľské správanie, Reklama, Podpora predaja, Komunikačné stratégie, Zahraničný obchod, Platobný styk, Logistika. Prezentácia projektov študentov k vybraným témam. Prezentácia projektov študentov k vybraným témam. Prezentácia projektov študentov k vybraným témam. Samoštúdium: Marketing, Marketingový mix, Segmentácia trhu, Spotrebiteľské správanie, Reklama, Podpora predaja, Komunikačné stratégie, Zahraničný obchod, Platobný styk, Logistika.
Podmienky na absolvovanie predmetu
Projekt, aktívna účasť na konzultáciách
aktívna účasť na konzultáciách: 40%
prezentácia projektu: 60%
Hodnotenie: spolu za semester 100%
Spolu: - minimálne 51 % na hodnotenie postačujúce a zároveň minimálne 51 % skúšky
Pracovné zaťaženie študenta
Účasť na konzultáciách – 10 hod.
Samoštúdium – 16 hod.
Príprava na skúšku – 52 hod.
Jazyk, ktorého znalosť je potrebná na absolvovanie predmetu
slovenský
Dátum schválenia: 17.02.2023
Dátum poslednej zmeny: 02.07.2022
Dátum schválenia: 17.02.2023
Dátum poslednej zmeny: 02.07.2022