Vyučujúci

Zaradený v študijných programoch

Stručná osnova predmetu

Cieľom tohto programu je osloviť inovátorov vyvíjajúcich nové a revolučné nápady, ako aj malé firmy na ich začiatku. V rámci analýzy trhu očakávame marketingovú a obchodnú analýzu aktuálnej ponuky, návrh zlepšenia a vypracovanie obchodno-marketingovej stratégie pre čisto digitálny marketing so zohľadnením špecifík regiónu. Daná analýza by mala obsahovať aj koreláciu medzi atraktivitou nášho Startup programu voči konkurenčnému prostrediu. Samotné zadanie bude rozdelené na 4 špecifické regióny EMEA krajín:
1. CEE (Slovensko, Slovinsko, Maďarsko, Rumunsko, Bulharsko, Srbsko, Chorvátsko)
2. Turecko
3. Taliansko
4. Nemecko.

Jazyk, ktorého znalosť je potrebná na absolvovanie predmetu

slovenský

Dátum schválenia: 13.03.2024

Dátum poslednej zmeny: 18.03.2025

Dátum schválenia: 13.03.2024

Dátum poslednej zmeny: 18.03.2025