Podnikanie v praxi 1 – TELEKOM

Vyučujúci

Zaradený v študijných programoch

Stručná osnova predmetu

Tím marketingovej komunikácie a zákazníckej skúsenosti pod vedením Petry Novotnej, marketérky roka 2023, vyučuje študentov celý semester kľúčové témy z oblasti marketingovej komunikácie na konkrétnych príkladoch spoločnosti Slovak Telekom. Témy zahŕňajú: stratégia a identita značky, média vrátane sociálnych médií a online stratégie značky, zákaznícka skúsenosť, event marketing, budovanie značky zamestnávateľa a pod. Študenti ukončujú semester prezentáciou projektu, ktorý spracovávajú na konkrétne aktuálne praktické zadanie od spoločnosti Slovak Telekom.

Jazyk, ktorého znalosť je potrebná na absolvovanie predmetu

slovenský

Dátum schválenia: 06.03.2024

Dátum poslednej zmeny: 19.03.2025

Dátum schválenia: 06.03.2024

Dátum poslednej zmeny: 19.03.2025