Podnikanie v praxi 1 – TELEKOM
- Kredity: 4
- Ukončenie: Skúška
- Rozsah: 2C
- Semester: letný
- Ročník: 2
- Obchodná fakulta
Vyučujúci
Zaradený v študijných programoch
Stručná osnova predmetu
Tím marketingovej komunikácie a zákazníckej skúsenosti pod vedením Petry Novotnej, marketérky roka 2023, vyučuje študentov celý semester kľúčové témy z oblasti marketingovej komunikácie na konkrétnych príkladoch spoločnosti Slovak Telekom. Témy zahŕňajú: stratégia a identita značky, média vrátane sociálnych médií a online stratégie značky, zákaznícka skúsenosť, event marketing, budovanie značky zamestnávateľa a pod. Študenti ukončujú semester prezentáciou projektu, ktorý spracovávajú na konkrétne aktuálne praktické zadanie od spoločnosti Slovak Telekom.
Jazyk, ktorého znalosť je potrebná na absolvovanie predmetu
slovenský
Dátum schválenia: 06.03.2024
Dátum poslednej zmeny: 19.03.2025
Dátum schválenia: 06.03.2024
Dátum poslednej zmeny: 19.03.2025