Vyučujúci

Zaradený v študijných programoch

Stručná osnova predmetu

Klub bude orientovaný na spoločnosť SPP, a. s. Študentom bude na začiatku semestra zadaná práca, ktorú budú vykonávať v koordinácii so zástupcom spoločnosti SPP. Dozvedia sa o vízia, misii, firemnej kultúre a ďalších mäkkých hodnotách vo fungovaní spoločnosti. Spoznajú charakter trhu (B2B, B2C), odvetvia a konkurencie SPP ako ponukového kvázi monopolu. Zástupcovia spoločnosti sa zamerajú na podstatu a špecifiká marketingu v činnosti takéhoto podnikateľského subjektu, osobitne na podstatu biznis modely, produktu a produktového portfólia spoločnosti, nástroje marketingového manažmentu, konkurenčné prostredie, financovanie, outsourcing vybraných činností a využívanie externých služieb. Dôležitou súčasťou klubu bude oblasť starostlivosti o zákazníkov spoločnosti a zákaznícke centrá.

Jazyk, ktorého znalosť je potrebná na absolvovanie predmetu

slovenský

Dátum schválenia: 06.03.2024

Dátum poslednej zmeny: 18.03.2025

Dátum schválenia: 06.03.2024

Dátum poslednej zmeny: 18.03.2025