Študijný plán - podnikový obchod a marketing
									Študijný program: iPOMa_19 – podnikový obchod a marketing								
				
									Fakulta: Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach								
				
									Akademický rok: 2025/2026								
				
									Typ štúdia: jednoodborové štúdium								
				
									Forma štúdia: denná								
				
									Jazyky štúdia: ENRJSK								
				
									Študijný odbor: 8. – ekonómia a manažment								
				
									Osoba zodpovedná za realizáciu študijného programu:								
				Povinné predmety
Povinne voliteľné predmety
Výberové predmety
Štátne skúšky
Povinné predmety
Povinne voliteľné predmety
Za údajom o rozsahu výučby sa môže vyskytovať nasledujúci symbol:
d – Dní za semester
h – Hodín za týždeň
s – Hodín za semester
t – Týždňov za semester
Pokiaľ nie je uvedený žiadny z týchto symbolov, predpokladá sa rozsah „hodín za týždeň“
PP – profilový predmet

