Študijný plán - marketingový a obchodný manažment

Študijný program: iMOMe_21 – marketingový a obchodný manažment
Fakulta: Obchodná fakulta
Akademický rok: 2025/2026
Typ štúdia: jednoodborové štúdium
Forma štúdia: externá
Jazyky štúdia: ENSK
Študijný odbor: 8. – ekonómia a manažment;
Osoba zodpovedná za realizáciu študijného programu:

Povinné predmety

Blok - Povinné predmety - 3. ročník

PP Rozsah Ukončenie Ročníky Vyučujúci
D OF/OOZ21007e/21   Seminár k záverečnej práci 1 2 12sC Zápočet 3 zimný
D OF/OOZ21008e/21   Seminár k záverečnej práci 2 2 12sC Zápočet 3 letný

Povinne voliteľné predmety

Výberové predmety

Štátne skúšky

Povinné predmety

Blok - ZP a štátna skúška

PP Rozsah Ukončenie Ročníky Vyučujúci
SS OF/I21MOM_044/22   Štátna skúška 10 Predmet štátnej skúšky 3
SS OF/OB21_ZP036/22   Záverečná práca a jej obhajoba 10 Štátna skúška - obhajoba 3

Povinne voliteľné predmety

Za údajom o rozsahu výučby sa môže vyskytovať nasledujúci symbol:
d – Dní za semester
h – Hodín za týždeň
s – Hodín za semester
t – Týždňov za semester
Pokiaľ nie je uvedený žiadny z týchto symbolov, predpokladá sa rozsah „hodín za týždeň“

PP – profilový predmet